26 maj 2010

Så glad!

Liseberg


Gissa vad?! Vi har bokat en resa till Wien över midsommar!
Åh, det skall bli så kul! Dit har jag velat åka länge. Har någon
av er varit där? Tips?  =0)
Det har varit en del stökigheter på jobbet så det var skönt att
få resan att tänka på. Genast försvann "bekymmershjälmen"
från huvudet. Och idag har jag fått reda på att mitt ena uppdrag
ute hos kund är förlängt till siste september. Skönt att veta och
kunna koppla bort det lilla orosmolnet. Pust!

Ha en underbar torsdag!!

5 kommentarer:

LisaMatilda sa...

Har aldrig varit i Wien, men har länge önskat att få se Alperna i sommarskrud! Gröna sluttningar, vackra blommor och pittoreska små byar...

Lily´s nya... sa...

Låter härligt! Dit skulle jag också vilja åka :D

Mysig utflykt ni var på
Jag måste ta mig i kragenoch besöka grannlandet.
Tycker det är så mysigt i Helsingör

Ha det gott
Kram Lily

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det kommer och bli en fin resa, jag har aldrig varit där tyvärr. Men det är ju drömmarnas stad.
Kramar
AnnaMaria

Jenny sa...

Hej Vännen!
Vad kul med en resa till Wien, där har jag aldrig varit men kan tänka mig att det finns mycket vackert att se:)

Vad bra att ditt uppdrag hos kunden blev förlängt!

Kraam Jenny

Huset vid ån sa...

Vad underbart att få åka till Wien, förstår att du är glad! Jag har tyvärr aldrig varit där men det verkar ljuvligt....Må så gott o Trevlig helg! Kram Therese