03 maj 2010

Måndagen avklarad...

Tack för era glada tillrop! Kan tala om att mötet idag gick bra.
Kruxet är bara att jag åkte på ett nytt kring liknande tema i
morgon... Men då internt. Idag var det med en leverantör. Ja,
ja, det löser sig säkert det med. På onsdag är min lediga dag!
Känns bra att ha framför mig nu. =0)

Var ju ute i favvobutiken "Lilla Butiken" i Säve för ett par veckor
sen. Då slank detta rosljuset med. Det var så himla fint! Vet dock
inte om jag är riktigt nöjd med placeringen just nu men det får
vara så tills jag kommer på något bättre.

Som den servettgalning jag är så fick ju dessa matchande följa
med hem.

Och dessa för att de var så söta...

Natti, natti!

Kram från en utmattad

5 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Bra att du har din lediga dag imorgon så du kan koppla bort jobbet, härligt när du kommer hem i em och veta att du är ledig. Så vackert rosljus, det var en så fin rosa färg.
Ha en bra dag
Kramar
AnnaMaria

Ninnis familjeliv sa...

Hej vilken underbar blogg! Hit kommer jag snart tillbaka! mvh Nina

Jenny sa...

Hej Vännen!
Vad skönt att mötet gick bra:)

Jättefint ljus du köpt!!

Ha det gott,

Kramis Jenny

Kristall & Pynt sa...

Hej!
Jättefint ljus och servetter.
Kram Sofia

Stjärnor & Champagne sa...

Godkväll kära "rostjej" Försvann ditt inlägg hos mig, suck undrar vad du skrev hihi. Vad skönt att det gick bra idag och nu får du ta nya tag imorgon, lycka till vännen/ Kramkram Anne