05 maj 2010

Ledig dag igen!

God morgon på er! Sitter här och väntar på servicepersonal som
skall se över vår värmeanläggning. Äntligen! Håller på att dö av
värmeslag i köket när jag är där. Solen rätt in och elementet på
högsta speed. Inte så härlig komination just nu... Men nu skall
det väl äntligen bli ordning på det. Ta i trä!
Idag har jag ytterligare en av mina lediga dagar och det är hur
skönt som helst. Det är mycket nu för min utarbetade skalle.
Så det är skönt att bara vara i hemmets lugna vrå och pyssla
lite så här en vanlig dag så att säga. Även om det kostar... Men
det är jag värd!!!  =0)

Som den "rostjej" (tack Anne!) jag är så måste jag ju bjuda på
ett par foton av rosorna jag köpte i lördags. De är så vackert
rosa med gröna kanter. Precis min stil. ;0)

Denna ros är till min kära vän Tant Öst. Tänker mycket på dig.
Kämpa på Gumman!

Ha en bra dag alla rara där ute!!

3 kommentarer:

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Vilka härliga rosor och servetter:)

Bilderna med det klart blå vattnet får mig att längta...

Kram Annica

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hoppas du njöt av din dag, nu är du säkert igång på jobbet igen. Idag är jag ledig, men det är mycket jag ska hinna med då. Så varmt i köket var inget bra, hoppas det blev fixat. Och så vackra rosor, ljuvlig färg.
Ha det gott
Kramar
AnnaMaria

Jenny sa...

Hej Vännen!
Hoppas du hade en trevlig dag igår!

Underbara rosor:)

Ha det gott,

Kraam Jenny