02 maj 2010

Kapp Ahl-karameller!

Var på Kapp Ahl igår och måste bara visa några foton
jag tog med mobilen. Det var så underbara, härliga färger
och mönster på plaggen! Så håll till godo...  =0)







Visst är de härliga?! Provade den vita koftan och den blå
klänningen av bara farten. Klänningen funkade inte, som väl
var kanske, för plånboken. =0)   Och koftan kände jag att
den kanske var lite onödigt att köpa bara för att den var söt.
Här har ni någon, som den hårda vägen, lärt sig att man inte
kan köpa allt man ser... Men något slank ju med ändå. Fina
smycken men dem får jag visa en annan dag.

Usch, i morgon har jag ett möte på jobbet som jag bävat
för i flera dagar redan. Skall bli så himla skönt när det är
avklarat!! Ta i trä...

Ha nu en skön vecka!!

8 kommentarer:

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej!!!!

ååå så glad jag blir.Tusen tack för awarden.

Grattis till din!!!....härlig läsning & underbara bilder från resan mm....

Ljuvliga kläder!
Kramizz Nilla

Jenny sa...

Hej Vännen!
Vilka söta plagg:)

Häärliga bilder från Mexico här nedan!

Hoppas det går bra på mötet idag..

Kraam Jenny

bakom berget sa...

Hej! Men, va kul att du hittade till min blogg. Jag tycker att det är så roligt att göra nya bekantskaper. Jag har tittat lite i dín blogg och jag tycker att den är jättetrevlig. Vilken härlig kryssning du har varit ute på! En sån skulle jag oxå vilja göra!
Hoppas vi hörs igen! Kram Åsa.

Smultronlycka sa...

Hej hej!
Så härliga klänningar!!
Tack för inspirationen :)
Hoppas ditt möte gick bra.
Det är alltid skönt när man har klarat av nåt man gått och oroat sig för!
Då växer man lite :)
Ha en fortsatt bra vecka!
Kram Anna

Änglarnas hus sa...

Hallojsan!!

Så mycket fint..:)..men som sagt inte bara köpa för köpandets skull!

Ha en!! bra start på veckan!!
Kramar Sanne

Sari sa...

Tack snälla du för den fina awarden!! Så glad jag blir! Jag ska ta uti med den så småningom. Nu när jag har en liten, liten stund över ska jag passa på att kika in hos er andra!
Härliga semesterbilder du visar! Helt otrolig färg på vattnet!!
Ja, KappAhl har riktigt fina kläder ibland! Jag ska nog inte ens titta in där, för då är risken att jag bara vill ha en massa....
Ha det så bra!
Kram Sari

Vita rosor och förgätmigej sa...

Hoppas att mötet går bra! Det blir sällan så hemskt som man förväntar sig...
Kappahl ja! Jag äääälskar helt plötsligt deras kläder. Vad har hänt? De måste ha fått in någon ny super duper designer...
Kram/ Anna

Stjärnor & Champagne sa...

Hm hoppas att mötet gick bra...Gillar den blå, jättesnygg/ Kramkram Anne