29 maj 2010

En fullspäckad dag!

Tänk att hela dagen gick igår för att få ordning på saker och
ting ang. bilinbrottet! Så nu har jag dessutom en hel dag att
jobba in bara för att folk inte akn hålla fingrarna i styr. Precis
som om det inte räckte med självrisker och andra utlägg man
drabbas av. Ja, ja...

Idag händer något betydligt trevligare. Vi skall ta oss ett
ganska stort antal mil sydost om sta´n för att hämta en bil
som min man har  slagit till på. Skall bli spännande att se
den!  =0)
På hemvägen har jag ju min hyrbil för mig själv och skall då
svänga in på Gekås eftersom jag kommer att passera genom
Ullareds samhälle. Skall bli kul!
I kväll är vi bortbjudna till goda vänner. Dit kommer vi nog
att ta bussen så att vi kan dricka precis vad vi vill och har
lust med. Det måste man få göra ibland. Vi brukar ha det
så trevligt så under våra kvällar med dem så det ser jag fram
emot.

Tack för alla sympatihälsningar ang. bilen! Ni är så gulliga.

Ha en härlig dag!

13 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Såg att du haft snudd på och bli av med bilen, det var ju tur att du såg dom. Tråkigt med allt det för med sig av trassel. Ha nu en mysig kväll hos era vänner.
Kramar
AnnaMaria

bakom berget sa...

Åh va roligt att kunna bara svänga in på GK.s så där! Jag har bara varit där en enda gång och det var på stenåldern, tror jag, ha ha...
Kul med ny bil förresten. Hoppas ni kommer att trivas med den.Ha det så trevligt ikväll!
Kram Åsa.

annika sa...

Att det ska vara så svårt att kunna skilja på mitt och ditt! Hur blir det så här att man bara kan förstöra och ta andras egendom?
Tur att du får göra lite kul grejer som att gå på GeKås. Jag har varit där vid tre tillfällen . Dottern bodde i Varberg för fem år sen och då var det nära att åka dit. Jag trodde att det skulle vara mycket krafs men jag blev glatt överraskad.
Lycka till med allt/annika

Lilla Lycksta sa...

Tråkigt det där med bilen och alla merkostnader det för med sig. Hoppas du får en riktigt trevlig kväll med vännerna.
Kram Camilla

Huset vid ån sa...

Vad tråkigt o onödigt med bilen, tänk att det ska vara så svårt att kunna skilja på mitt o ditt....Hoppas att det ordnar sig till det bästa! Hoppas att ni fick en trevlig kväll hos goda vänner! Kram Therese

Hanna sa...

Hoppas att du hittade något bra på gekås.
Kram
Hanna

Kristall & Pynt sa...

Hej!
Vad tråkigt med bilen, vet hur det känns.
Hoppas du hittade något fint i ullared.
Ha det gott
Kram Sofia

charmanta sa...

Hoppas du får det trevligt hos dina vänner och koppla bort allt tråkigt som varit! Ha det bra!
Kram Marie

Tigris Predikantan sa...

Jag blir så avundsjuk på alla som har körkort! Hoppas bilen var fin!
:)

Levis o Vilda sa...

Hoppas du hade en trevlig kväll o att bilen var bra!
Kram Mia

Jenny sa...

Hej Vännen!
Hoppas du hittade något i Ullared och att kvällen med vännerna var trevlig!

Tänkte på dig o din bil idag när jag åkte förbi Liseberg (vi hjälpte brorsan att flytta o de bor alldeles i närheten), fy bubblan vad fräckt av de där ligisterna! Hoppas ni slipper inbrott i den nya bilen.

Kraam Jenny

Njut i din trädgård sa...

Fy för typer som tar sig in hos folk!

Kram från mig

Tigris Predikantan sa...

Sniglarna VAR äckliga, usch, men var tvungen att visa *ler*!