16 maj 2010

De är ju så söta!

Då så, då skall ni få se vad det var för servetter jag "sprang
benen av mig för" igår.  =0)





Är de inte vansinnigt söta?? Har ju funnits i fler motiv, bl.a en
oerhört vacker ros. Men jag är nöjd som fick tag i dessa. Nu
är det bara att sätta i gång med decoupage igen!  =0)  (Tror
jag på det själv eller???)

Köpte även detta fina klippark.

Och en bit av detta söta presentpapper.


Denna fina handduk som skall sys om för att funka
som paradhandduk, fick också följa med hem. 
Ursäkta det dåliga fotot, vet inte vad som flög i
kameran. Den ville bara inte ta med skärpa
plötsligt...

I morgon skall ni nog få se vad jag sysselsatt mig med
idag. Måste ju spara på lite godbitar.  ;0)

Ha en skön vecka!!

12 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Åh, finns det så fina servetter! Såna har jag inte sett, så vackert och duka med.
Ha en fin vecka
Kramar
AnnaMaria

Gardenhouse sa...

Lycka till med de super söta servetterna, så fina. Hoppas du visar vad det blev, senare.
Kram Sussi

annika sa...

Verkligen söta servetter. Kul då man hittar något som man gillar så där mycket.

Ha en bra start på den nya veckan
annika

Husmys sa...

Förstår att du sprang benen av dig för de servetterna! Har aldrig sett såna förr, de var jättefina!
Kram Anneli

Huset vid ån sa...

Otroligt söta servetter, och arken var ljuvliga....Handuken känner jag igen, jag har en likadan och trivs så bra med den. Ha en bra start på den nya veckan! Kram Therese

STENLYCKA sa...

Godmorgon Vännen!
Måste bara titta in till din underbara blogg så här på morgonen och njuta lite. Vilka underbara servetter, skulle vara kul att hitta några sådana. Har aldrig sett så vackra tidigare.
Idag och i morgon har jag semester, skall fortsätta att röja på föräldragården, har hittat många gamla roliga saker på vinden som jag naturligtvis tog med hem. Får visa senare.
Kram och ha det gott idag!
Raina

Lily´s nya... sa...

Jättesöta servetter!
Kul när man hittar något sådant fint, då får man passa på.
Ha det gott
Kram Lily

emilias gömmor... sa...

Vackra fynd! Jag hade också sprungit benen av mig!

Kram Mimmi

jakt,skor,barn,inredning sa...

Vilka fina servetter, dom hade jag också nästan sprungit för. Nilla

vita drömmar och svarta tassar sa...

Dom hade jag oxå sprungit bena för såå söta!
Ska bli kul att se va du ska göra för mysigt
ha en glaé dag
kram wivi

hemma hos lilla mej sa...

Visst är dom bara så söta dessa servetter.Jag har köpt dom och några söta motiv till.Önskar dejen skön tisdag .Kramar Rita ♥

Arja sa...

Hejsan! Servetterna har jag oxå köpt, dom är ju bara så fina. Men var köpte du presentpappret? det har jag aldrig sett förut!!