14 april 2010

Resefoton, del 3 - Key West.

Åh, idag är jag så glad, fast jag har nog inte fattat det än...
Min chef har bifallit att jag går ned i arbetstid två dagar
per månad. Hurra! Skall bli så himla skönt att få två hela
dagar att ägna åt så´nt som jag tycker är roligt. Att ladda
batterierna lite extra. Senaste månaderna har jag ju känt
att livet har gått ut på att orka jobba... Nu är det
förhoppningsvis snart slut på det.  =0)

Nu till semesterbilderna!

Första stoppet var i Key West, där vi la till inne i sta´n
så att säga.

Visst ser det ut som ett dockskåp?

Vi tog en "hamnpromenad".

Det här såg så skönt ut!

Har ni sett vilket sött fågelhus!

Det var så mysigt!

Här inne hade de massa spännande limesaker. Bl.a underbara
doftljus. Men de kostade... Så de fick stanna kvar.

Men Key Lime Pie:n fick följa med ut! Mumsig!

Vilka har vi här då?

Kolla vad fina de är. Och stora!

Det var så härliga färger!

Herr Pelikan!

Här vi skönheten själv. MSC Poesia hette hon. Vi
bodde bakom nedre delen av palmkronan, i höjd med
kommandobryggan. Egen balkong och allt. Underbart!

Efter att ha promenerat runt några timmar var det dags att
lämna Key West. Det var en härlig dag! Nästa stopp: Mexico.

6 kommentarer:

Elsa och Helena sa...

Vilka härliga semesterbilder och vilket fartyg!! Rena rama drömsemestern...:)

Skönt att du får gå ner i arbetstid, att livet ska bestå av att bara orka jobba, är inte bra.

Kram Helena

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vilken stort fartyg, husen såg lilleputtiga ut. Egen balkong låter så härligt, vilken resa ni har gjort. Jättefina bilder, ser ut och vara ett toppenställe och åka till. Och grattis till nya arbetstiden, det var du värd.
Ha en fin torsdag
Kramar
AnnaMaria

Lilla Vrån sa...

Så härliga foton...du är en duktig fotograf!!
Grattis till din arbetstidsförkortning....vilket långt ord :)
Bra att stanna upp i tid, lätt att gå för länge och då blir det totalstopp...det blev det för mig.
Ha en fin kväll!
Kramar/Carina

Hanna sa...

Härliga bilder.
Kram
Hanna
blommorifonstret.blogspot.com

Jenny sa...

Hej Vännen!
Vad skönt att du får gå ner i arbetstid!

Underbara bilder från Key West, speciellt den på katten som låg o gottade sig under däckstolen:)

Ha en trevlig helg!

Kraam o godnatt!
Jenny

milla-andante sa...

Wow vilken härlig resa du har gjort!!! Kul att du lämnade ett par ord så jag kunde hitta hit!:) Så imponerad jag blir av att du syr underkläder! Jag återkommer!
Mvh Milla