28 april 2010

Kort hälsning...

Foto: http://bilder.alltinggratis.se/

Hej mina go´a Vänner!!
Vill bara be er hålla ut lite till innan nästa "riktiga" inlägg
kommer. Jag har inte riktigt haft tid och ro att sätta mig
och göra ett vettigt inlägg. Tack för alla rara kommentarer
jag fått!
Dessutom har jag hunnit få två awarder som jag blev
alldeles varm i hjärtat av att få. Dessa skall jag givetvis
också ta hand om snarast. Tack snälla ni som gett mig
dem! Jag blev så glad.

Ha det nu så gott så länge!

Kram Fröken Tindra

4 kommentarer:

Jenny sa...

Hej Vännen!
Vad kul att höra från dig igen!

Grattis till dina awarder!

Ha det bra så hörs vi:)

Kraam Jenny

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Tack för grattishälsningen. Jag håller med dig, våren är en hektisk tid. Vi väntar så gärna på dina resefoton, blir spännande när dom än kommer. Grattis till awarder också.
Vårkram
AnnaMaria

Vita rosor och förgätmigej sa...

Hejsan! Grattis till dina awarder... Det var du värd!
Kram/ Anna

Hanna sa...

ha en bra valborgsmässoafton.
kram
hanna