23 april 2010

Fredagskväll...

Idag efter jobbet chockade jag mig själv rejält. Åkte till
träningen fast det tog emot som bara den! Kände mig så
himla nöjd efteråt! Så nu skall jag snart frossa loss i mitt
soffhörn.  ;0)

Nu har jag gått en match med min garderob. Skall till mina
gamla hemtrakter i Norra Bohuslän för en klassfest i
morgon kväll. Har ju en del att leva upp till klädmässigt!
Hi, hi, jag säger då det. Ni skulle bara veta... Skämt-å-sido,
så är det så himla svårt att veta vad man skall ta på sig. Inte
klä upp sig för mycket och inte heller för lite. Men nu tror
jag att jag kommit i mål. Det är ju lite stökigt när jag skall
till mamma först och ïnte kan rota här hemma bland kläderna
in i det sista.
Har inga stora förväntningar för vi är väldigt få anmälda men
jag hoppas att det skall bli en kul kväll ändå. Om inte annat
får jag ju umgås med mamma under söndagen innan jag kör
hemåt igen.

Ha nu en underbar helg, ni rara bloggvänner!! I nästa inlägg
tänkte jag visa fler semesterfoton. Mexico nästa!

14 kommentarer:

Vita rosor och förgätmigej sa...

Vad roligt att åka iväg på klassfest! Måste vara huuur spännande som helst. Vet faktiskt inte om jag skulle våga ;0).
Lycka till!
Kram/ Anna

Jenny sa...

Hej Vännen!
Vad duktig du var som kom iväg o tränade! Det skulle jag behöva..provade jeans idag och det var ingen rolig syn..hmmm;)

Hoppas du får en trevlig klassfest!

Kraam Jenny

emilias gömmor... sa...

Ja, då har man minsann karaktär! Kul med klassfest!

Kram Mimmi

hemma hos lilla mej sa...

Vad duktig du är som åker och tränar själv.Ha det så kul på klassfesten.Vad skoj.Önskar dej en fin dag Kramar Rita ♥

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jag tycker du är jätteduktig som tränar, man känner sig så nöjd när det väl är gjort. Hoppas du får en rolig klassfest ikväll.
Stor kram
AnnaMaria

Tigris Predikantan sa...

Hoppas du har roligt ikväll ... och ibland har man roligare när man är två än om man är fler!
:)

Kristall & Pynt sa...

Hej!
Kul med klassfest.
Du undrade om jag haft ballerinan länge, den har jag haft ett bra tag, men den finns säkert att få tag på, den kommer från walther och co.
Ha det gott
Kram Sofia

Hanna sa...

hoppas att du får det bra på klassfesten.
kram
Hanna

STENLYCKA sa...

Vill bara titta in och säga hej och en kram. Har inte glömt av dig men nu är det andra som vill ha min uppmärksamhet som t.ex. pionen, dillen, rosorna och en och annan maskros, dessa tar faktisk all min fritid.
Ha det bra!
Med risk att du blir lite jordig så ger jag dig en stor kram Raina

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Åh, det där lät riktigt kul! Hoppas du hade riktigt trevligt!

Kram Annica

NinaH sa...

Hoppas träffen blev trevlig... vilket jag säkert tror den blev!;-) (Läckert rosenhjärta!)

Lilla Vrån sa...

Hoppas att du fick trevligt på din klassfest.
Själv har jag hunnit avverka ett antal fester redan, med olika rolighetsgrad:)
Men det är nog ofta så det är.
Ser fram emot Mexico foton.
Kramar/Carina

Sari sa...

Vad spännande med klassfest! Hoppas det blev trevligt!
Tack för din kommentar hos mig! Det glädjer mig att en hel del fortfarande kikar in och skriver kommentarer. Själv hinner jag knappt kika in hos er andra just nu.... Det är alldeles för mycket annat som tar min tid och ork... Jag får ta igen allt med bloggandet när det lugnar ner sig lite.
Ha det så bra!
Kram Sari

NinaH sa...

PS Jag har något till dig på min blog!;-)....DS