30 april 2010

Blev så glad!

Döm om min glädje när jag härom dagen mottog denna Award!
Det var rara Lily´s nya som gulligt nog gav den vidare till bl.a
mig. Tack snälla!
Bara någon dag senare fick jag den även av Nina med bloggen
Nina´s Gardentankar. Jätteroligt! Tack rara du!
Den som får den ska ......
-Kopiera in awardbilden i sin blogg för att visa att man fått den.
-Tacka och länka till den som man fått den ifrån
-Nominera sju andra bloggare och länka till dem och sprida lite
glädje!
-Berätta sju intressanta saker om sig själv
Mina nominerade blir:
Blommor i Fönstret - Hanna
Lilla Vrån - Carina
Vita Rosor och Förgätmigej - Anna
Björnar & Praliner - Sari
Pennys House - Nilla
Emilias Gömmor - Mimmi
Mitt liv - Mina drömmar - Annica
Hoppas att jag inte missat om någon av er inte önskar ta emot
Awarder! Isåfall ber jag om ursäkt redan nu.  =0)
Så var det ju det där med att berätta sju intressanta saker om
sig själv. Hmm...
- Jag kör en bil med lite "extra" hästkrafter och kan inte låta bli
att svara om någon utmanar mig vid ett rödljus.  =0)
- Mannen i mitt liv träffade jag i en folkpark för snart 23 år sen.
- Är väldigt svag för bl.a smycken, klockor, skor och väskor.
- Har jobbat med teknik sen jag gick ur gymnasiet förutom en
kort period som industrisömmerska.
- Den första "riktiga" konsert jag var på var med Gyllene Tider
i början av det åttiotalet. Fick då en kram av Per Gessle!
-Är helt tokig i "pysselsaker" av olika slag och köper titt som
tätt men får sällan något gjort.
-Är tidningoman. Gör av med alldeles för mycket pengar på
olika slags tidningar.

Tog mig friheten att göra detta inlägg istället för det utlovade
med foton från strandhugget i Mexico. Blev så glad av
Awarderna! Men var lugna, semesterfotona kommer. De
ligger förberedda och bara väntar.  =0)

Ha nu en underbar Valborgskväll!

8 kommentarer:

Hanna sa...

tack!
Vad glad jag blir.
Kram
Hanna

Ullis/Leva på landet sa...

Grattis till din fina award.
Ha en riktigt skön Valborg!
Kram Ullis

Lily´s nya... sa...

Kul med dubbel glädje!:D
Jag har också svårt att låta bli gasen vid rödljus ;-)) Brukar för det mesta vinna ;-))
Ha en fin Valborg
Många kramar
Lily

Vita rosor och förgätmigej sa...

Vad glad jag blev! Tack såååå mycket!
Kram/ Anna

STENLYCKA sa...

Grattis till Awarden! Kul att lära känna dig lite mera.
Igår var det ett regnigt valborgsfirande för min del och idag är det blåsig och regnet lurar bakom mörka moln. Jag skall ändå ta en sväng ut i trädgården för att sätta några nyköpta rosor, de gamla frös bort i vintras.
Ha en bra helg, önskar att vårmånaden maj blir underbar för dig!
Kramar Raina

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Tack för dina gulliga grattishälsningar. Och grattis till dina Awarder, dom är du värd, alltid mysigt och titta in till dig. Och läsa listor är kul, själv är jag jättedålig på och få till några.
Ha nu en fortsatt bra helg
Stor kram
AnnaMaria

Jenny sa...

Hej Vännen!
Grattis till awarderna, klart en sån go tjej som du ska ha dem:)

Kul att få veta lite mer om dig! Din bil låter som nått för mig;)

Ha en fortsatt trevlig lördag!

Kraam Jenny

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Hej och grattis till den fina awarden!

Jag får oxå passa på att säga stort tack för att du tänkte på mig!

Kram Annica

PS. Har varit lite frånvarande i bloggvärlden så jag har inte hunnit titta in förrän nu