08 mars 2010

Vid havet...

Varför går helgen alltid alldeles för fort?! Fick måndagsångest,
ganska rejäl sådan redan igår eftermiddag och inte var den det
minsta bättre när jag vaknade. Suck...
Nu till något roligare!

Vi åkte till havet i fredags efter jobbet. Målet var en av
badplatserna här i sta´n.
Isen låg tjock i den lilla viken...

och så långt vi kunde se ut mot öarna i norra skärgården.

Blev inte den solnedgång jag föreställt mig eftersom det
blev molnigt men väldigt vackert ändå!

Se så vackra "iskristaller" som bildats på isen. Det lät som att
gå i krossat glas när man gick bland dem.

(Om ni undrar varför jag lägger min signatur mitt i fotona så har
det sin förklaring i ett tidigare inlägg...)

Ha nu en skön kväll mina Vänner!

6 kommentarer:

Jenny sa...

Hej Vännen!
Jag undrar oxå varför helgerna går så fort?? Fast nu har vi måndagen avklarad i alla fall, snart är det fredag igen;)

Vilka fina bilder från havet!

Kraam Jenny

Catherine sa...

beautiful pictures! but i am cold and i feel more the cold by looking at the pictures! catherine

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det var fina foton även utan solnedgång. Håller med om att helgerna går fort, men den här veckan känns inte som den går fort. Är hemma från jobbet med halsont och feber.
Ha det gott
Kramar
AnnaMaria

Sari sa...

Underbara bilder!! Speciellt den sista!
Ja, visst går helgerna alldeles för fort.... Fredagar är så sköna, så sköna... men sen plötsligt är det söndag igen och jobbångesten kommer smygande....
Snart är det fredag igen!!!
Ha det bra!
Kram Sari

Elsa och Helena sa...

Ja, måndagsångesr känns igen:) Inte roligt alls! Men nu är veckan snart slut! Jättefina foton...det med iskristaller var super:)
Kram Helena

Drömmen om Villa Grönskog sa...

Hallojsan.
Men Vilka vackra bilder.
Gillar särskilt isen.
Usch vad jobbigt att helgen går så fort,men nu är det helg igen:)Härligt
Ha det bäst
Kram Anette