17 mars 2010

Reseplanering...

Trodde att mina Ledinbiljetter var sålda idag men fullt så
enkelt var det inte. Personen i fråga vill inte betala in pengar
till mitt konto eftersom den inte vet vem jag är. Ett alias på
Tradera var ingen garanti... Trodde att jag tänkt till som
lämnade det som referens.  :0(  Han föreslog att jag skulle
skicka biljetterna till honom så sätter han in pengar när de
kommit. Nja, känner jag till det. Även om det är det
omvända läget. Men han litar ju inte på mig så då litar ju inte
jag på honom...  ;0)  Vi får väl se om det löser sig.

Nu är det mycket resa i huvudet. Har provat mig i genom
garderoben och konstaterat att jag nog skall klara mig.
Tack vare att jag gått ned ett antal kilo över vintern så har
jag plötsligt fler plagg att välja på. Klang och jubel för
detta!  =0)   Problemet är ju de formella middagarna
på kryssningen... Men så plötsligt härom kvällen kom jag
att tänka på ett särskilt par festliga byxor jag har. De är
nog lösningen! I dem kan jag svassa fram med chiffongen
svepande efter mig. De´ ni!! En vän sa att hon kunde se
mig i dem på däck med en drink i handen. Hur de
fladdrar i vinden. Hon påstod sig inte vara avundsjuk
alls...   ;0)

4 kommentarer:

Jenny sa...

Hej Vännen!
Skicka biljetterna innan han betalat..vem tror han att han lurar?? :)

Vad spännande med en kryssning att se fram emot! Jag är inte heller avundsjuk alls..;)

Kraam Jenny

Jessica sa...

Hej,
åh vad härligt med en kryssning. Vart ska ni?
Roligt för dig att du gått ner i vikt, bra jobbat!
Börjar om och börjar om, men nu jäklar ska jag gå ner några kilo!

Knasig kille som ska köpa dina biljetter. Antingen betalar han och väntar på sina biljetter, eller så får han vill köpa biljetter från Ticnet!

Må gott
kram
Jessica

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Åh jag är inte heller avundsjuk, inte ett dugg..jo du det är jag. Jag vill också glida över däck i läckra byxor. Du kommer och få en underbar kryssning.
Ha en fin dag
Goa kramen
AnnaMaria

Trottinglady - Cajsas Rum sa...

Härligt, så det är kryssningsdags! Hoppas du får det bra och lev och må!
Vilken mystisk människa med sin önskan, han litar inte på dig men du ska lita på honom...
Carin