21 mars 2010

Och presenterna innehöll... ;0)

Då var det söndagskväll igen och här pågår förberedelserna
inför resan för fullt. Skall bli så kul, tänk, en kryssning i Karibien!

Lovade ju att avslöja vad jag fick i mina paket idag.  =0)

Det ena paketet innehöll denna söta ask. Passar mig perfekt!

Nästa paket innehöll detta lilla set från Cath Kidston. Kan det
bli bättre?

Tredje paktet innehöll denna spännande svarta ask...

Som i sin tur innehöll detta jättefina armband med rosa hjärtan.
Gissa om jag blev glad för dessa fina presenter?!! Hon har träffat
allt mitt i prick! Tack, snälla go´a Vännen!! Jag känner mig
verkligen uppskattad!

                                                           ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

                                 
Vid en kort tripp till sta´n idag för att ordna ett par saker inför
resan fick denna söta tunika följa med hem. Helt oemotståndlig!

Ha nu en riktigt bra vecka!!

6 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så fina saker du fick, hon känner dig väl. Det armbandet kommer du och bli fin i på kryssningen, och tunikan också.
Ha det gott
Kramar
AnnaMaria

Jenny sa...

Hej Vännen!
Åh vilka fina presenter o tunikan är ju helt underbar!
Karibienkryssning låter ju inte helt fel!!
Åh vad härligt ni ska ha det:)

Kraam Jenny

Sari sa...

Wow, kryssning i Karibien!!!! Jag, avundsjuk?!!! Nej, nej, inte alls.....
Underbara presenter du fått!
Grattis på födelsedagen (när den nu är!)
Hoppas du får en fin vecka!
Kram Sari

Ljuva Drömmar sa...

Vilka fina saker det låg i dina paket!
Och på detta en resa till Karibien, kan det bli bättre? Hoppas ni får det underbart, kan väl inte bli annat...

Vad roligt att du vill vara med i min utlottning! Det blir många nya bloggar man hittar in till då och det är sååå kul, finns så mycket inspiration hos alla.
Lycka till!

Kramar Maria

Monica sa...

Du verkar ha en toppenvän som ger de så fina presenter. Karibienkryssning låter verkligen lyxigt! Kram!

Vita drömmar och choklad sa...

Hej!
Vilka jättefina gåvor du fått. Med såna härliga vänner och en Karibienresa att se fram emot kan det väl inte bli bättre? :)
Ha en bra vecka!
Kram Milla