13 mars 2010

Nu är det dags igen...

Senare idag öppnar Fröken Tindras kattpensionat igen för en vecka.

Frågan är som småkillarna som blivit äldre nu tar det så här
lugnt ihop denna gången? Det var ju ett tag sen de sågs sist.

Eller blir det mer så här?? Det återstår att se. De äldre katterna
lär nog vara lugnare. Men vi lär få att göra i vilket fall.  =0)

Nej, nu skall jag koja mig!! Det är ju "miss i nassen". Har precis
sms:at med en nattuggla i bekantskapskretsen så helt ensam är
jag inte! Och mannen i mitt liv är också vaken ännu.

Ha en skön helg!!

Kram Fröken Tindra.

3 kommentarer:

Lily´s nya... sa...

Det blir nog ganska blandat tror jag..mest åt det olugna hålet ;-))Boys will be boys...;-))
De är väldigt stiliga! Supersöta!
Kram Lily

Rosor och Spetsar sa...

Åhh vilka goa killar du får rå om, jg älskar katter men har en allergisk doter så vi får juta på håll.
Ha en fin helg
Kram
Annelie

STENLYCKA sa...

Åhh.. så mysiga katter, det kommer säker gå bra.
Du får ha en härlig helg med dina kissar!
Kram Raina