22 mars 2010

Mitt senaste alster...

Har fått ett par frågor och önskningar om att se vad mitt
senaste syprojekt i underklädesvärlden är för något.

Blev faktiskt klar förra gången med dessa trosor, sydda i
tyg inköpt i N.Y. Kul! De blev visserligen något för höga
så jag tror att jag skall "sänka" dem lite men annars är jag
väldigt nöjd med dem. Tanken är att de så småningom
skall få en kompis i form av en BH.  =0)

I kväll har jag försökt att komma fram till hur många olika
plagg jag skall ha med på resan. Inte helt lätt! Skall bli så
skönt att komma iväg... Mmm...

Sköt om er där ute!

6 kommentarer:

Drömmen om Villa Grönskog sa...

Hej hej.
Vilka vackra trosor,snyggt med den breda spetsen.
Resan låter som en riktig drömresa,hoppas att du får det riktigt härlgt.
Må så gott
Kram Anette

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Snygga, dom får du packa ner. Låter så roligt och planera packning och resa.
Ha en fin dag
Kramar
AnnaMaria
Ps, glöm inte kameran

Jenny sa...

De är ju jättesöta, vad duktig du är på att sy!!

Ha en fortsatt trevlig dag Vännen!
Kraam Jenny

Vita rosor och förgätmigej sa...

Vad duktig du är på att sy!!! Det måste vara hur svårt som helst att sy underkläder... Superfina, och så får du dem precis som du vill ha dem. Kan det bli bättre?
Kram/ Anna

Sari sa...

Vilka fina, romantiska trosor!!
Ja, de passar ju perfekt på er kommande romantiska resa! Vad spännande med alla förberedelser inför resan. Men vad svårt samtidigt... Jag har alltid så svårt att veta vad jag ska ta med mig när jag ska någonstans...
Ha det bra!
Kram Sari

cecilia sa...

Compliments! cecilia