15 mars 2010

Måndagskväll igen...

Så var då måndagen snart till ända. Vad fort tiden går!
Är det bara fredagar och måndagar i veckan??  ;0)
I morgon skall jag iväg och sy underkläder igen. Det har
blivit lite oregelbundet i år men det gör mig inget. Skall
bli kul att träffa de andra tjejerna igen! Det var ett tag
sen sist.

I lördags fick jag denna söta tavla av Mamma när vi var
på Lilla Butiken i Säve.

Den var så himla söt!! Tack snälla Mamma!

Själv köpte jag de tre sista av dessa underbara rosor för
endast 5 kr styck! Kommer tyvärr inte ihåg vad de hette.
Men vackra är de!

Ha en bra vecka!



PS. Är det någon som är intresserad av Ledin i Jönköping
den 26 mars så har jag två biljetter till ett bra pris. Vår resa
i Karibien kom emellan...

7 kommentarer:

Sari sa...

Hejsan!
Vilka härliga kläder du inhandlat! Jag missade tyvärr KappAhls VIP-dag.....
Så söta de är, katterna du visar!
Kul att du ska träffa dina sykompisar igen. Lycka till med dina syprojekt!
Kram Sari

hjärtehem sa...

Sy underkläder ..det låter svårt men kul!!

Vilken fin tavla du fått, jättesöt!

Var rädd om dig, kram åsa

Drömmen om Villa Grönskog sa...

Vilken fin tavla du fått.Helt i mim smak.
Rosorna var ju också ljuvliga,och vilken färg...
Vad håller du på att sy nu?Är det något nytt?
Må så gott
Kram Anette

Carina sa...

Hej

Vilken fin tavla du fick.
Hon har bra smak.
Ha en underbar dag.
Kram

Fransk inredning sa...

Jag älskar också rosor! Fin blogg du har! Kram Susanne

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vilken fin tavla du fick av din mamma, det var dina färger. Och idag ska du sy, har ju sett att det blir jättesnygga saker du syr.
Vårkram
AM

Vita rosor och förgätmigej sa...

Karibien eller en konsert... Hmmmm svååårt att välja va! Spännande med att sy underkläder. Låter ganska svårt om du frågar mig... Lova att visa kreationerna sen (inte på förståss *haha*). Hoppas du fått lite mer energi nu när solen har varit framme ett tag. Inte kul när man känner sådär när allt borde vara roligt!
Ta hand om dig!
Kram/ Anna