13 mars 2010

Härlig lördag!

Idag kring lunch kom mamma med sina katter som vi skall
passa en vecka. Efter att ha sett att de bekantat sig med
varandra lämnade vi dem hemma med mannen i mitt liv.
Själva tog vi en sväng till lilla mormor på hemmet. Hon
var inte riktigt med i nutiden om man säger så. Jobbigt att
se henne så´n. Efter det åkte vi till Lilla Butiken i Säve.
Alltid lika mysigt att kika där. Jag köpte inte så himla
mycket och det känns ju trots allt bra. Vi skall ju resa
snart. Det var iallafall härligt att ha lite mor- &
dottertid ihop idag. Det blir inte så ofta.

Jag var på Kapp Ahl i torsdags då de hade VIP-dag
med bra rabatt. Denna söta blus var ett av inköpen.

Det blev även en svart tunika. Modellen fanns i
andra färger också men eftersom tyget är ganska
tunt så valde jag den svarta. Då slipper jag tänka
på att ha något under hela tiden.  =0) 

Ha en härlig lördagskväll!

8 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jag gillar bägge, vi brukar ju köpa samma på KappAhl. Det är första stället jag kollar efter ny tunika när jag behöver nytt. Ser att det är dags nu.
Ha en fin söndag
Goa kramen
AnnaMaria

Hanna sa...

Jätte söt blus och vacker tunika.
Kram
Hanna

Lily´s nya... sa...

Jättefina! Jag älskar tunnikor och blusar!
kram lily

Huset på landet sa...

Vilka härliga inköp! Tunika måste nog vara ett av världens mest praktiska plagg eller hur? Hoppas de hänger med länge i modet än!
Tråkigt att din mormor tappar minnet, det är sorgligt att se för de anhöriga. Hon uppskattade säkert ert besök mycket i alla fall!
Kramis, Nicole

Stjärnor & Champagne sa...

Attans vännen, den svarta såg inte jag...Jag tog ju den grålavendeln eller vad det nu är för färg. Jag har storlek 39 hihi så mina fötter blir inte så små i Conversen. Kramkram Anne

Skimrande kristaller sa...

Fina inköp du har gjort!! Det ä så fint med tunikor o blusar. Ha en bra start på den nya veckan! Kram Lenita

Vita små hjärtan sa...

Mysigt med en sån dag!
Vilka fina kläder, båda två...
Kram Agnetha

Jenny sa...

Hej Vännen!
Du och din mamma verkar ha det så mysigt ihop när ni träffas! Kul att du har din mormor i livet oxå även om hon inte riktigt "hänger med". Min mormor gick bort för några år sedan, saknar henne hon var så snäll o go.

Vilka sötnosar du har på kattpensionatet:) Undrar om Gösta hade platsat i det gänget, hihi!

Snygga toppar du köpte på Kapp-Ahl, I like:)

Kraam Jenny