20 mars 2010

Bortskämd...

I torsdags var jag och åt på Jensens med en väldigt god vän.
Hon gav mig den söta påsen nedan.
Visst är den fin? Och den var full med presenter!!

Dels fyller jag år snart och dels hade hon ingen möjlighet att
ordna med julklappen vi brukar ge varandra eftersom hon
var väldigt sjuk då.

Det tog hon igen med råge!

Kände mig riktigt bortskämd!

Vad det var i paketen, som jag vad klart inte kunde låta
bli att öppna igår och idag, får ni se i morgon. Lite nyfikna
får ju ni också vara!  ;0)

Ha en fortsatt skön helg!!

8 kommentarer:

Vita rosor och förgätmigej sa...

Vad gulligt! Vilken snäll vän du har... Jag blir sååå nyfiken på vad som fanns i de vackra paketen.
Kram/ Anna

Lily´s nya... sa...

Åh, vad spännande!
Gulligt av vännen..
Kram Lily

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Paket är roligt, kul och se vad du fick. Jättesöt påse och lika fina paket.
Ha en fin dag
Kramar
AnnaMaria

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hej jag igen. Jord, gula ärtor lite mer jord och så lite ljummet vatten. Sen är det bara och vänta, vattna lite då och då. Fyll inte jord ända upp i krukan, för när det börjar växa gör det det rejält. Prova, det är jättegott på tex sallad.
Kramis
AnnaMaria

Hus nr.14 sa...

Trevligt med goda vänner, snälla vänner...
Marielle

STENLYCKA sa...

Hej och god söndag på dig!
Vilken underbar vän du har som kommer med så många paket.Så spännande att få se vad du fick.
Kram Raina

Huset på landet sa...

Å så spännande! Vilka söta paket och fin väska. Din vän känner säkert din smak, så innehållet är säkert lika fint!

Hoppas du får en fin vecka!

Kramis, Nicole

Lilla Vrån sa...

Oh vad roligt med överraskningar!!
Vilken snäll vän du har.
Så spännande att få se vad som var i paketen.
Ha en fin kväll!
Kramar/Carina