11 februari 2010

Zzznark...

Oj, oj, nu är det tungt alltså! Sover inget vidare alls och
allt går ut på att orka jobba. Usch! Hoppas att jag kan
komma till rätta med detta snart... Men nu skall jag inte
tråka ut er med mina klagomål utan prata om roligare
saker, nämligen kläder!  =0)

Köpte denna tunika/klänning härom dagen. Färgen är
lite ljusare jeansblå än vad den ser ut på fotot. Tunikan
är inte riktigt i den stil jag brukar köpa. Det kändes iallafall
inte så när jag såg den. Lite längre än mina övriga  tunikor
om inte annat. Men man måste ju försöka att  förnya sig.
Eller hur? Vad hade ni matchat den med?
Jag tänker mig kort svart oknäppt kavaj som är insvängd
i midjan, gråblå eller svarta tights/snäva svarta jeans och
svarta stövlar. Till det något fint smycke i halsen. Som
mitt nyinköpta hjärta! Hi, hi...

Håll ut, snart är det fredag!

6 kommentarer:

Huset utanför stan sa...

Å, vilken jättefin tunika! Och vilken härlig blogg du har, gillar verkligen layouten! Vad kul att du också gillar Tildaserien! I love it!

Sköt om dig! Kram

Stjärnor & Champagne sa...

Sådär får du ju inte skriva, nu blir jag ju så nyfiken hihi. Tunikan är jättefin, det blir jättefint det du skall ha till den. Jag har lagt undan en ljusare blå till mig idag som jag skall hämta imorgon...
Kramkram A

Tezz från Kungens Kurva sa...

Tunikan är verkligen jättefin! Så kul med kläder som är fina både till vardag och fest :)
Visst ska det bli skönt med fredag imorrn, för att inte tala om lördag och melodifestival :)

Skimrande kristaller sa...

Vilken fin tunika! Det ä bra med lite längre, för då kan man ju variera med tights o jeans. Ha det så gott o trevlig helg! Kram Lenita

Jenny sa...

Hej Vännen!
Vilken söt tunika! Den blir jättesnygg till kavaj, tajts/byxor o stövlar!! :)

Ha en trevlig helg o Alla Hjärtans dag!

Kraam Jenny

Lily´s nya... sa...

Ser jättefin ut! Jag måste snart ut på klädjakt..gillar tunnikor, och jeans..
Ha en skön helg
Kram Lily