21 februari 2010

Tro´t eller ej!


På torsdag skall jag iväg på en spännande konsert här i sta´n.
Kan gissa vem som spelar här??? Om jag säger Prince of
Thieves?? Nej, inte Bryan Adams utan Kevin Costner him self!!
Hade ingen aning om att han spelade och sjöng. Han kommer
hit med sitt band Modern West. Hörde talas om dem först sent
nu i veckan. Sen dök han upp på en intervju i tv. Och få fick man
även höra lite. Lät åt countryhållet. Inte för att det är min typ av
musik men jag tyckte att det var en kul grej. Får en mycket
god vän med mig som behöver komma ut efter hemsk sjukdom,
operation och kommande svåra behandlingar. Jättekul att hon
både orkar och vill göra mig sällskap! Biljetterna är betalade
och klara, bara att hämta ut. Kul!!

Önskar er en härlig vecka, utan mer snö!!!

Kram Fröken Tindra

9 kommentarer:

Lily´s nya... sa...

Spännande upplevelse du ska på!
Inte min typ av musik i heller..Jag gillar Kevin Costner, både som Prince of thieves och när han dansar med vargar..
Ha det så kul
Kramar
Lily

NinaH sa...

Låter spännande.... trots (!) musikstilen!;-)
Ha det så trevligt!

Jenny sa...

Hej Vännen!
Jag hade inte heller nån aning om att Kevin Costner sjöng i ett band förrän jag såg intervjun med honom i Nyhetsmorgon igår. Vad kul att ni ska gå på spelningen du och din vän!

Nu ska jag se om jag kan få fram lilla Gösta från under soffan där han krupit in och lagt sig:)

Ha en bra dag!

Kram Jenny

Vita små hjärtan sa...

Vad kul, spännande!!!!
Ha en mysig dag!
Kram Agnetha

Lilla Vrån sa...

Trevligt med konsert...spännande artist dessutom.
Hoppas du och din vän får en bra kväll:
Kramar/Carina

Skimrande kristaller sa...

Va kul!! Det var först när jag såg det på tv som jag fick veta att han sjunger.Blir nog en rolig upplevelse! Ha det gott. Kram Lenita

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det låter väldigt spännande, visste inte att han kunde sjunga. Inte helt fel och vila ögonen på heller..fniss.
Ha en bra vecka
Kramar
AnnaMaria

Huset på landet sa...

Hej där!
Jag visste inte heller att Kevin Costner sjöng, men han är ju så charmig så det går säkert hem med vilken musikstil som helst ;). Skönt för din vän att få komma ut och tänka på nåt annat också.
Ser mysigt ut med er hemliga resa...
Kram, Nicole

Vita hjärtan sa...

Hej!

Åhh, vad avundsjuk jag blir, jag vill också gå på konserten, men ska åka upp till fjällen på torsdag, så det går inte! Du måste skriva och berätta hur den var sedan, är väldigt spänd, tyckte det lät bra i reportaget på tv.

Rekommenderar verkligen Tomas Ledins konsert, den var jättebra!

Ha det riktigt bra på torsdag och släng iväg en slängkyss till snyggingen från mig med =))

Kram Annemari