20 februari 2010

Snöig lördag...

Hade en mycket god vän hemma på mat igår kväll.
Mannen i mitt liv var och spelade poker med några
vänner. Då får man passa på att ha tjejkväll!  =0)
Vi hade trevligt men det blev inte så sent. Hon blev
hämtad relativt tidigt med tanke på snövädret. Och
det var nog förståndigt!
När jag var och handlade ingredienserna till vår
middag hittade jag några saker jag inte kunde motstå...

Bland annat denna hortensia. Jag älskar hortensior!!

De är så underbart vackra!!

Och dessa servetter passade mig perfekt!!

Idag sitter vi bara inne och myser. Snön vräker ned på
utsidan och inget kan man göra åt det. Tur att vi har en
underbart spännande resa att se fram emot!! Om en
dryg månad bär det av på kryssning i Karibien. Åh, det
är så spännande!!

Ha nu en fortsatt skön helg i snöyran!

10 kommentarer:

Interiörboden sa...

Hej!

Åh, så härligt med resa...speciellt i detta oväder...min syster är i Indien i en månad, och inte har hon något att längta hem till....men, men, vi får hoppas att våren kommer snart, vi kan ju alltid hoppas :)

Ha nu en jätte bra helg!
Kram Sandra/Interiörboden

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Kryssning i Karibien! Men du, det var något och se fram emot. En sån här dag kan du sluta ögonen och drömma lite...Jag tittar inte ut längre, är döless på all snö.
Go kram till dig vännen
AnnaMaria

Vita små hjärtan sa...

Kikar in och önskar dig en mysig lördagskväll!
Oj vad du har att se fram emot! Härligt!
Kram Agnetha

Elsa och Helena sa...

Vad roligt att du vill vara med i min utlottning:) Och jag älskar också Hortensior! Har köpt två vita, helt ljuvliga!
Kram Helena

NinaH sa...

Kors så mycket fint du fann i din butik!!
Mysigt med tjej-afton nu & då.
Ja, hu, helst stannar man inomhus snö-oväders-dagar. Vi hade vår igår.... men ska visst ... tyvärr... få fler?! Suck.... Nu är jag lätt trött på det vita.... ;-)

Hanna sa...

Fina servetter och härligt med blommor.
Kram
Hanna

Lilla Vrån sa...

Mysiga inköp...hortensian och servetterna.
Tänk att ha en karibien kryssning att se fram emot i snöyran...det är inte dåligt det!
Ha en fin söndag!
Kramar/Carina

hemtrevnad marie sa...

Å, hortensia är verkligen ljuvlig, har inte köpt mig någon ny ännu, väntar på att mina från i fjol ska komma sig, men det ser trögt ut....färgen är verkligen vacker på din!
kram

Hanna sa...

Så roligt att du tittar in och följer min resa.
Kram
Hanna

Monica sa...

Hej på dej och va roligt att du ville va med i min tävling! Jättefin blogg du har. Detdär med Karibien lät inte så dumt. En lyckans ost kan man nog kalla dig. Ha det så bra i snörusket!
Kram Monica