28 februari 2010

Nytt söndagsslarv...

Idag har jag varit en slarver och åkt till symässan igen...
Fler saker fick följa med hem men dem får jag visa en
annan dag.
Idag får ni se koftan som jag "råkade" lägga undan på
Kapp Ahl härom dagen.

Det stod liksom mitt namn på den...


Sen måste jag visa den lille av våra två älsklingar. Köpte ett par
korgar när vi var ute på vår Alla Hjärtanstur och den ena har
någon lagt beslag på.  =0)  Där kan man sova så gott så och
sen ser man så här nyvaken ut.

Nu skall jag ge crosstrainern en match och senare i idag vankas
hemgjord pizza. Mmm...

8 kommentarer:

Fånga dagen sa...

Det var det sötaste i tröjväg jag sett på länge undrar om det inte stod mitt namn också på den. Och korgen var ju lika fin den och det tyckte ju inte bara du och jag vad jag förstår :)
HA en fin söndag
Kram Lena

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det var en fin kofta, så härliga blommor. Och din katt ser ut och trivas bra i korgen.
Kramar
AnnaMaria

LisaMatilda sa...

Den korgen passade ju alldeles utmärkt. Både i storlek och färg!
Ha en bra vecka!

Jenny sa...

Hej Vännen!
Åh vilken söt kofta, förstår att det stod ditt namn på den;)

Hihi, en sån söt kisse i en söt korg!

Hemma hos oss har Gösta upptäckt hur skönt det är att ligga på fårskinnsdynorna på våra matrumsstolar:)

Ha en trevlig vecka!

kram Jenny

Jessica sa...

Hej,
Vad mycket kul du varit på!
Kevin Costner är ju fortfarande en goding, men kan han sjunga ?!
Kunde man handla på symässan? Kan ju bli dyrt i då fall...

Må gott
kram Jessica

Skimrande kristaller sa...

Förstår att det stod ditt namn på koftan! Jättesöt! Jaha, du har också katter som gillar korgar - likaså här. Jag får inte ha mina korgar i fred. Den ena av dem älskar när man bär runt med henne i korgen ;) Ha det gott. Kram Lenita

Huset på landet sa...

Den var ju som gjord för dig! Jättesöt tröja! Imorgon hoppas jag ta mig ut på lite shopping också, för första gången på länge!

Vilken sötis i korgen ;)

Kram, Nicole

Drömmen om Villa Grönskog sa...

Hallojsan.
Vilken söt tröja du hittat.Ja,ibland är det så att det bara ropar på att få följa med hem.
Korgen var ju fin och innehållet var ju riktigt sött,där hittade han en fin plats.
Ha det allra bäst i helgen.
Kram Anette