27 februari 2010

Några uppmuntrande ord!

Tog ett foto på skylten vid Lisebergs Huvudentré härom
kvällen. Tyckte att den kändes uppmuntrande!  =0)

Misströsta inte, det kommer en vår!

Igår var jag på Symässa efter jobbet. Var där med en god
vän från mina sykvällar. Vi kan spendera timmar på dessa
mässor trots att ytan inte är så himla stor. Ett och annat fick
följa med hem. Så nu är det bara att sätta i gång... Ha, ha,
säger jag om det, tror du på det själv människa?? Nej, men
jag hoppas ännu på att jag skall kunna skärpa till mig och få
något gjort.  ;0)

Ha en fortsatt härlig lördag i gråvädret!

7 kommentarer:

Lily´s nya... sa...

Tack för dem :D Ska för första gången besöka Liseberg i vår..Ser fram emot det :D
Ha de´gott
Kram Lily

Resa med barn sa...

Hej!
Jag vet inte hur jag hittar din mailadress, så jag försöker svara på dina frågor här. Om du vill kan du maila mig med mer specifika frågor så skall jag svara.
Vi har hyrt vårt hus genom www.Heavenlyholidayhomes.com
Om du går in på
www.vrbo.com eller www.homeaway.com

Så lär du hitta precis hur mycket som helst.
Jag har köpt på lite olika ställen, det är jätte billigt och finns precis hur mycket som helst. jag har köpt en del på Walmart,de har in te på alla, men på en del av dessa butiker och då är det billigt mellan 1-4 dollar/yard.
Sedan finna Joanne som är ett Panduro i mega format, men make tyckte inte det var så kul där, men jag tyckte att det var livet.
Detta är lite av de tips jag kan ge dig, men undrar du mer får du gärna maila mig på hanna.veddige@gmail.com

Vi har varit i Florida tidigare, så vi har hunnit se lite olika platser. Jag bara älskar Florida trodde inte det första gången vi åkte hit, men jag tycker det är toppen.

Kram
Hanna

Sari sa...

Ja, våren kommer säkert. Någongång.....
Idag har det varit plusgrader, så kanske är vi lite närmare våren nu!
Konsert med Kevin Kostner låter spännande! Inte visste jag att han kan sjunga!
Ha en fin helg!
Kram Sari

NinaH sa...

Hurra för Liseberg! Den typen av skylt borde sitta lite varstans i Svea rike!;-)
Förstår att ni haft trevligt på mässan. Ska på symässa i Malmö om några veckor. Ser fram emot det!

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Hej!
Tack så mycket för din snälla kommentar.
Javisst kommer våren snart. Om sådär 2-3 vackor har vi nog 10-15 grader varmt.
Kram Anette

Huset på landet sa...

Ja, våren kommer nog snabbare än vi tror. Man kan ju lite misströsta efter alla köldgrader och all snö...Här är det megamycket snö ännu, men igår var det takdropp och regn och då försvann mycket snö på en enda dag!

Hoppas du får en fin vecka!
Kram, Nicole

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jo det kommer en vår, hoppas jättesnart. Härligt när solen värmer upp så man kan sitta och njuta.
Ha det gott
Kramar
AnnaMaria