16 februari 2010

Helgens utflykt...

Förlåt att jag inte vare sig uppdaterat här eller kikat in till er!!
Blir så glad av alla kommentarer jag fått. Skall läsa i kapp mig
hos er så fort jag känner att jag kan göra det i lugn och ro.
Vill nu lite snabbt dela med mig av vår tur i helgen som gick.
Efter lite "hemliga" stopp på vägen med både shopping och
mat landade vi i detta rum.

Egen liten soffhörna.


Sovavdelning med jacuzzi till vänster bakom persiennen.

Där inne såg det ut så här. Toaletten bakom egen dörr
som väl var!  ;0)  Väl i badet kunde man fälla upp
persiennen och se på tv:n som satt på väggen i sovdelen.
Mycket smart! Hi, hi... Hur många har sett Melodifestivalen
från ett jacuzzibadkar?

Detta ordspråk satt på väggen till höger om sängen.
Ligger en del i det...

Vi hade ett väldigt mysigt dygn! Med bowling och allt.
Mannen i mitt liv var nöjd så nöjd så med överraskningen.
Han hade till och med en egen för mig. Ett presentkort på
Guldfynd! Blev så himla glad för det var helt oväntat.

Nu mina vänner måste jag koja mig! Som sagt, tack
snälla för alla era kommentarer. Jag tittar in till er så
snart jag har ro till det.

Ha en fortsatt skön vecka!!

14 kommentarer:

Jenny sa...

Hej Vännen!
Åh vilket mysigt rum! Coolt att se MF från jacuzzin, hihi:)

Vad gulligt av din man att ge dig en överraskning oxå!

Kram Jenny

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vilket fint hotell, det låter härligt och bada och kolla på Melodifestivalen. Ni har haft en riktig toppen-weekend.
Goa kramen
AnnaMaria

Huset vid ån sa...

Åh, Det låter som en Toppenhelg! Rummet ser fantastiskt fint ut...Må så gott! Kram Therese

Fånga dagen sa...

Åh vad mysigt påhitt du hade, jag har också blivit överraskad så och hamnade då i Dalarna som är mitt paradis på jorden, var hamnade ni?
Det såg verkligen romantiskt ut och jag hoppas verkligen att ni utnyttjade det till fullo vilket jag tror. Det lever man länge på det du.
Inte fel att få presentkort på guldfynd heller.
Nej jag har inte riktigt funnit pysselsuget men jag får väl leta vidare.
Ha en fin kväll
Kram Lena

Stjärnor & Champagne sa...

Åh vad ni har myst...Det var länge sedan vi gjorde det, närmare bestämt i augusti. Det är nog dax för en tur snart men tyvärr blir det med barnen på sportlovet. Hm inte tyvärr men ibland skulle det vara skönt att vara ensamma.

Kram Anne

Drömmen om Villa Grönskog sa...

Hej.
Åh,vad det låter mysigt,och så fint det ser ut.
Kan tro att ni hade det bra.
Trevlig helg
Kram Anette

NinaH sa...

Så mysigt ni verkar ha haft det!!!! Och grattis till Guldfyndkortet!;-)

Jenny sa...

Vad underbart ni verkar haft det! Sånt där fyller verkligen på :) Ha en riktigt trevlig helg! KRAM

Lilla Vrån sa...

Vilken härlig helg!!
Det var påhittigt av dig.
Förstår att han blev glad...och guldfynd kortet tycker han säkert att du är värd tusen gånger om.
Visst är det härligt med överraskningar, både att ge och få:)
Kramar/Carina

Sussi sa...

Men vilken härlig helg i överaskningarnas tecken,för er båda. Underbart med jacuzzi till tv`n, rummet såg toppen fint ut =)
Ha en toppen helg igen, kram Sussi

Hanna sa...

hej!
Tyvärr tror jag inte att tapeten finns att köpa i Sverige och inte heller i England eftersom jag köpte den på Rea förra hösten. Något namn kan jag tyvärr inte hjälpa dig med, för jag vet inte det.
Du får dock gärna använda bilden.
(jag fick tillgång till dator så jag ville bara gå in och svara dig, annars kommer jag inte att lägga någon större tid på att gå in och kommentera under vår härliga semester).
kram
Hanna

Änglarnas hus sa...

Oohh så mysigt!!

Man tar sig aldelles för sällan tid för egen tid!!
Förstår att maken blev glad!! :)

kramis Sanne

Huset vid ån sa...

Kikar in o Tackar för titten..Hoppas att du haft en bra dag! Önskar dig en Trevlig helg! fredagskramar Therese

Mycket annat & lite betong sa...

Vilken mysig överraskning!

Hälsningar Agneta