05 februari 2010

Ett hjärta i min smak!

Gårdagskvällen med go´a vännen gick hur fort som helst!
Vi träffades fem och plötsligt var klockan efter halv åtta.
Då hade vi suttit på samma ställe och bara tjôtat. Så himla
mysigt!
Strax före åtta gick vi in i en butik med lite av varje i
inrednings- och presentväg. Blev förälskad i ett halsband
där men tyckte mig inte vilja lägga ut så pass mycket som
det kostade, just nu. Så jag släppte det för att gå och
betala den påse med värmeljus jag plockat åt mig. Höll
rent av på att knalla ut med dem under armen. Om inte
väninnan sagt till mig hade jag nog gjort det. Inte bra!
När jag, i vilket fall, skulle betala värmeljusen så stod
det en låda på disken med massa olika hängen. I den
lådan låg en variant på det hänget jag fastnat för. Utan
själva halsbandet och därför mycket billigare!

Därför fick det givetvis följa med hem!

Att hitta något här hemma att hänga hjärtat i blir nog inga
större bekymmer! ;0) Och jag älskar ju smycken som
glittrar. Mer glamour i vardagen säger jag bara! Detta
var verkligen smycket för mig!

Ha nu en riktigt skön helg! Själv har jag varit på ett pass
vattengympa och direkt efter det ett pass waterflow.
Känns underbart bra!

Kram på Er!!

8 kommentarer:

Hemma hos lilla mig sa...

Vilket fint smycke du har hittat.
Visst är det fint med smycken som glittrar.
Ha, en fin helg.
Kram

Allt o Inget Med Jeanette sa...

Fiiint!! Pearls for Girls har jättemycket snyggt!
Jag har en kedja o 2 hängen från dem. Kul att kunna varva.
Såg på mässan deras nya collection - jätteläckra! Blir nog både nytt hänge o kedja... :)

Kram Jeanette

Lily´s nya... sa...

Man behöver lite glamour i vardagen! Jättesnyggt!! Pearls for girls har mycket mycket fina saker..

Ha en skön helg
Kram Lily

Fånga dagen sa...

Åh det där smycket var helt i min smak, perfekt att finna det så där va.
Vad härligt det låter att sitta och tjata och fika med en vän, klockan bara tickar på.
Vattengympa, det var längesedan det men den träningsformen älskar jag, måste snart prova igen.
Ha en fin lördag.
Kram Lena

Jenny sa...

Hej Vännen!
Vilken mysig träff med din vän, både "tjöt" och shopping:)
Hänget är jättefint!

Hoppas du har en trevlig lördag!

Kramis Jenny

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det var ett jättefint hänge, och så bra och kunna haka på vilket halsband du vill. Jättesnyggt!
Ha en bra lördag
Kramar
AnnaMaria

Vardagslyx sa...

Alltid kul med smycken:) Och extra kul när man kan fynda! Pearls for girls har mycket fint!

Kram Pernilla

vita zara sa...

Hejsan Tindra.
Så kul att du hittade till mig,du är så välkommen.Jag glädjer mig för alla som ger sig tid att skiva något i vår stressad värld.
Tänk att du varit over there i N.Y helt fantastiskt.
Kan tänka mig att det är en enorm ström av människor.Hur var stämningen?
För mig så var det alldeles nog många människor när jag var i Malmö i höst, men roligt var det.
Jättesnygg bloggbakgrund du har valt, kul och titta in.
Du har så rätt visst ska vi glittra mer, det piggar så mycket upp.
Ha en bra vecka.
Sköt om dig i din jättefina stad Göteborg.
Kram Zara