16 januari 2010

Skyltfönster i New York...

Oj, oj, oj, jösses vad skönt det var att sova ut i morse!! Det
har varit en tung vecka med alldeles för lite sömn men nu
börjar det väl rätta till sig efter resan. Ta i trä...
Nu skall jag bjuda er på lite skyltfönster från New York!


Denna butik såg intressant ut men tyvärr gick jag inte in just
då och sen blev det vad klart inte av senare heller...










Fotona ovan är från ett och samma varuhus´ skyltfönster. Jag
tror det var Barney´s. Häftiga!!




Denna stängda butik gick vi förbi en sen kväll och den väckte
verkligen mitt intresse! Men tror ni att jag kom ihåg den så att
jag gick dit igen?! Grr...


Varför inte?! JA, tack!   ;0)





Även denna affär såg mycket spännande ut. Gick inte in där
heller... Har en viss "fobi" mot att gå in i tomma butiker.
Mycket dumt av mig känner jag nu...


Hade jag varit en liten tös hade jag nog fallit för detta
skyltfönster.  =0)


Denna butik såg spännande ut men var tyvärr stängd när vi
passerade.

Tänk vad mycket det finns att titta på i New York! Tyvärr är
det så lätt att glömma en butik man passerat en kväll. Eller så
glömmer man var den låg om inte annat... Och ändå tycker jag
att jag inte sprungit på några direkta affärer med "min sorts"
saker. Men jag är väl i fel kvarter och promenerar kanske?!
I morgon hoppas jag kunna visa er en del av det jag köpt.
Förvänta er inte för mycket bara...  =0)  Känns inte som jag
har lika många "kuliga" saker med mig hem som sist. Men
vem vet, när jag rotat klart i väskan kanske det är så ändå?

Ha en fortsatt skön lördagskväll!

11 kommentarer:

Hanna sa...

Ja det var många vackra skylt fönster.
Ha en fortsatt bra helg
Kram
Hanna

Hemma hos lilla mig sa...

Men du vilka härliga bilder från skyltfönstren.
Ska bli så spännande att få se vad du har köpt:-)
Ha, en fin kväll.
Kram

Anonym sa...

Många härliga skyltfönster!!!
Lite annorlunda skyltade, kul..

Ha en fortsatt skön helg (min har varit bra :)
Kram Lily

NinaH sa...

Inte alla känner till den delen av USA! Och så när man kommer dit kan man bli rent salig av all kreativitet!;-) (...om man finner de rätta "stråken"...) Härliga skyltningar du visar!!
Pst Tindra- Nästa gång San Fransisco kanske?!;-) Underbar stad... med måååånga kreativa butiker! ....?!;-)

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vilka skyltfönster! Sånt ser man inte här hemma direkt. Bra idé och ta foto och visa oss. Ska bli kul och se vad du köpte också. Men det är som du skriver, inte alla ggr man köper så mycket.
Ha en mysig söndag
Goa kramen
AnnaMaria

Vita rosor och förgätmigej sa...

Är det nått de kan så verkar det ju vara att skylta så man vill gå in! Jag förstår dig precis med din fobi för att gå in i tomma butiker. Man känner sig så uttittad av personalen ;0). Kanske inte så konstigt för de har ju inget annat att kolla på *skratt*. Nu har du nått att leva på ett tag! (Menar resan...)
Kram/ Anna

Fruädel sa...

Åhhhååhåå!
Vilka skyltfönster! Tän om man fick inreda sådana med deras budget, Mmmmmm! Spännande att se vad du kom hem med, förutom härliga minnen!Kram fina du/Tess

Anna sa...

Åh jag är så himla sugen på att åka till New York. Hur länge var du där och vad gjorde ni?
Min "gubbe" fyller 40 i år och vi funderar på att åka dit med kompisar men vi kan inte riktigt bestämma oss för vad vi vill. New York utan barnen eller solsemester med hela familjen. Svååårt val, önskar att jag/vi var gjorda utav pengar ;o)

Härliga skyltfönster måste jag säga, förstår precis ditt dilemma med tomma affärer. Jag lider av samma åkomma.

Kram Anna

Kristall & Pynt sa...

Hej vännen!
Det kan man kalla skyltfönster så fina.
Ha det gott
Kram Sofia

Huset vid ån sa...

Tack för att jag fick "fönstershoppa" hos dig....Det är inte var dag man får göra det i New York! Häftigt....Ha en fortsatt bra vecka! Kram Therese

Stjärnor & Champagne sa...

Godkväll vännen...Ja dom kan allt, i Usa. Vilka härliga skyltfönster du bjuder på. Hm jag är iaf nyfiken på vad du har köpt.

Kramkram A