24 januari 2010

Ok, jag erkänner!!

Tack för era glada tillrop ang. mitt stökiga pysselrum! Finns
knappt plats att gå där inne... Och då är det allvarligt!  =0) 
Japp, jag är en samlare. Och en "nykter" shopaholic... Nu
är det sagt. Jag har kommit jättelångt och verkligen ändrat
mitt shoppingbeteende.
Hade jag börjat blogga för ett antal år sen så hade ni fått se
högvis med nya saker varje vecka. Men inte blev jag
lyckligare av det. Egentligen. Men för stunden var det en
underbar känsla!! Och nu lever jag i sviterna av det. Bl.a.
Har som sagt mängder med knep-å-knåpsaker som jag
bara längtar att sätta händerna i.

Idag har jag inte gjort många knop men känner att jag
iallafall börjar krya på mig rejält. Skönt! I morgon är det
jobbdags igen...

Ha en bra vecka allihopa!

                           Kramisar Fröken Tindra

7 kommentarer:

Teena in Toronto sa...

Happy blogoversary :)

Jenny sa...

Hej Vännen!
Skönt at du börjar känna dig bättre!

Ha en jättebra vecka:)

Stor kram Jenny

Fånga dagen sa...

Ja ja man är som man är och alla kan ändra på sig. Du har i alla fall en massa saker nu som kan änvändas till något kreativt det är väl positivt.
Ha en fin vecka nu
Kram Lena

Tezz från Kungens Kurva sa...

Kan lätt bli för mycket av shopping, men i rätt mängd är det himla kul :)
Du får se det positivt, du har ju som sagt massor av prylar hemma nu som du kan använda till olika projekt och göra om och pyssla :)

Huset vid ån sa...

Hej! Tack för dina omtänksamma o rara ord inne hos mig, nu när vi haft det jobbigt! Vad skönt att du kryat på dig! Ha en bra dag på jobbet! Kram Therese

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Skönt att du är frisk, och tillbaka på jobbet. Och snart har du säkert fått koll på pysselrummet också.
Ha en toppenvecka
Goa kramen
AnnaMaria

Vita små hjärtan sa...

Skönt att du känner dig bättre!!!
Ha en mysig kväll!
Kram Agnetha