25 januari 2010

Måndagskväll igen...

Då var denna dagen snart över... Dagen på jobbet gick bra även
om det var lite detektivarbete att lösa. Jag gick inte i mål men i
morgon kanske?! Det är ju det den delen av mitt jobb går ut på.
Hitta fel, rätta fel. Men ibland växer något man tror är ett litet
jobb till något jättestort. Precis så var det idag.
I morgon kväll skall vi gå på Depeche Mode i Scandinavium.
Skall bli kul! De är himla bra live. Blev väldigt positivt
överraskad första gången jag såg dem. Så det har blivit flera
gånger efter det. Bara att hoppas att de är lika bra i morgon
kväll!
Lilla mor med make är i Kiel och kattpensionatet är tillfälligt
öppet. Fick inte sovit mycket i natt då vår lillkisse plötsligt
visade sig vara väldigt "pratig" med mammas lille kisse. Och
så höll han på även i natt vad klart. Suck. Men en natt till skall
vi nog klara.  =0)  Sen är jag nyfiken på om mamsen fått tag i
det jag bett henne köpa. Hi, hi!

               Kram Fröken Tindra

7 kommentarer:

Stjärnor & Champagne sa...

Ja se katter.....Hm undrar vad din mamma skall köpa till dig hihi?? Här har du en till som hittar fel och rättar fel...

Kramkram Anne

pernilla sa...

Hej första gången jag är inne på din blogg jätte fin,har för inte så länge sedan startat en blogg som handlar om mitt intresse lantlig inredning titta gärna in hos mig /ha en bra dag pernilla

Blommor & Ljuva ting sa...

Nu skriver jag igen min blogg adress kommer ju inte fram vad gör jag för fel tro? skriver den här www.Tankaromvitt.blogspot.com nu skickar jag genom minbutiks bloggadress /ha det bra

Jenny sa...

Hej Vännen!
Jasså kattpensionatet är öppet igen:)

Hoppas DM konserten var bra!!

Kram Jenny

Hemma hos lilla mig sa...

Sedär ja så kattpensionatet är öppet igen:-)
Ja, dessa pissar kan var sällskapliga på de mest udda tider.
Hoppas att kvällen var trevlig.
Kram

Sussi sa...

Hoppas ni fick en toppen kväll och att konserten var bra.
Kissemissar kan ju verkligen välja udda tider att umgås, tur de inte blir borta så länge.
Undrar vad du beställt?
Kram Sussi

Camillas romantiske hjem sa...

Hei! Tusen takk for varmende ord under innlegget mitt!! Ha en fin kveld:) Klem Camilla