31 januari 2010

Lite nytt...

Vaknade till en mulen dag i morse. Det singlar lite
snö av och till och är ca. 13 grader kallt.
Kylskåpet är påfyllt med matvaror och hela huset
är dammsuget. Känns bra!  =0)

Idag tänkte jag visa vad jag köpte i sta´n igår.

Denna lilla armbandsblandning för 99 kr kunde jag
inte motstå. Blev lite nostalgisk på kuppen... (Det
vita pärlarmbandet får nog vila, det är lite för plastigt
känns det som.)

En rosa tunika är ju inte helt fel. Den var så himla söt och
fångade mitt intresse direkt.

Den fanns i brunt också och även den fick följa med hem.
(Färgen är något ljusare i verkligheten.)

Är så himla trött på de svarta kavajer och koftor jag har!
Har känt mig som en enda stor repris nu ett bra tag.
Tänkte att denna tuffa jacka kunde liva upp tillvaron
något. Köpte även ett par smala svarta jeans. De gamla
har liksom gett sig...

På Pressbyrån hittade jag den tidning jag bad Mamma kolla
efter i Kiel. (Hon hade ju dock ingen framgång med den
uppgiften.) Den är så himla mysig att bläddra i. Ren njutning
för själen!

                        ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~♥

Snart är helgen slut och en ny vecka väntar. Tänk vad tiden
går fort!! Hoppas att ni har en bra söndag och att ni får en
bra vecka!

Kramisar!

8 kommentarer:

Jenny sa...

Hej Sötis!
Vilka fina grejer du fick med dig hem från shoppingrundan, jag gillar både tunikorna och den tuffa skinnjackan! You're gonna look like a million dollars;)

Ha en trevlig söndagkväll!

Kraam Jenny

hemma hos lilla mej sa...

Vad snygga saker som fick följa med dej hem.Armbanden var snygga.Tunikerna bara så himla snygga och tuff skinnjacka.Vilken lycka när man hittar saker man vill ha.Härlig tidning har jag inte sett tidigare.Ha en skön söndag och en bra start på nya veckan Varmkram Rita ♥

STENLYCKA sa...

Tänk jag har också köpt en sådan tunika tyckte den var så söt.Och vilken tuff skinnjacka.
Kul att handla lite nytt.
Kram

Fruädel sa...

Hej söta du!

Vilka fina saker du hittade på stan, skönt att förnya sig lite inför våren!

Nu har jag tävling hos mig! Kom och va me!

Kram på dig duktiga du!/tess

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Visst är den jättefin, tunikan. Att den fanns i brunt också det såg inte jag. Är toppen och använda en 25%-lapp så blir det ju billigt också. Den svarta skinnjackan var toppensnygg.
Må så gott
Goa kramen
AnnaMaria

Stjärnor & Champagne sa...

Hallå raring...Herregud här har det shoppats hihi. Mycket fint, har sett dom tunikorna och dom är jättefina. Ett bra val vännen.Komiskt att du hittade tidningen hemma istället.
Kramkram Anne

NinaH sa...

Härliga tunikor!
Och en litet tyskt inspirations-magasin (...till...) är inte alls fel!;-)

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Jättesöta tunikor du handlat, likaså var jackan så snygg!
Jobbar själv med förvaringsproblemet av pysselgrejer men har nu inhandlat ett gäng dvd-boxar på Ikea samt två hyllplan och hoppas det skall bli bra :D
Ha det gott!
kram
nina