18 januari 2010

Detta fick följa med hem...

Så var det då dags... Att visa er vad som fick följa med hem
i väskan från New York. Eller iallafall några av sakerna...  ;0)


Givetvis ett par "romantiska" tidningar. Här är en av dem. Redan
första dagen inköptes den i en tidningsbutik i Grand Central.


En Betsey Johnson-väska för min lilla dator. Tyckte att den var
så himla läcker! Den hittade jag på outletbutiken "Century 21"
vid Ground Zero. Där införskaffades även en ny ryggsäck då
blixtlåset till huvudfacket på den jag hade med mig gick sönder
redan på resan över till N.Y.


Lyckades hitta till en hobbyaffär jag hittat på nätet. Den låg
på västra sidan av Central Park. Och gissa om där fanns
mängder med kul saker för en så´n som jag?! Detta
cupcakeställ fick snällt följa med även om det är en riktigt
onödig grej. Men så himla kul!


Och då passar det ju bra med lite roliga och billiga formar också.


Lite annat smått och gott blev det också. De små "puncharna"
var löjligt billiga. Inte ens en dollar styck om jag inte minns helt
fel.


En "halsbandsdisplay" blev det också. Bra när jag skall
fotografera de smycken jag gör. När det nu blir några
gjorda nästa gång... Pärlor slank också ner i korgen.
Och på ett annat ställe hittade jag de fina armbanden
med sötvattenspärlor till en billig peng.




Pärlorna var bara så läckra!


En och annan handväska fick ju följa med hem också.
Det är bara att erkänna: Jag är svag för handväskor!


Kikade flera gånger på en märkesväska men kunde
inte riktigt bestämma mig för om jag skulle kosta på
mig den.


Men det blev ett gäng andra istället.


Alla var på halva priset. Känns bra! Och än har jag
inte ångrat att jag inte tog den dyra märkesväskan.  =0)

Jag köpte även ett antal jeans, örhängen, make-upsaker
och en hel del nagelprodukter. Det var ju löjligt billigt för
kända märken.

Som sagt, jag vet inte om det var så kul saker för er att
se men nu vet ni iallafall vad jag köpte.  =0)  Tyckte inte
att jag hittade så många riktigt "kul" saker.

                                   ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Har legat nedbäddad större delen av dagen då jag fått
ärva makens "N.Y-förkylning". Han var hemma hela
förra veckan.

Ha en fortsatt bra vecka!!

12 kommentarer:

Morse Farm sa...

Hejsan!

vad mycket fint du fick med dig hem.
Läckra väskor!
Krya på dig!
ha en fin dag!
Kram Bodil.

Hemma hos lilla mig sa...

Vad mycket fint du fick med dig hem. Åhh, jag som bara älskar väskor!! Samma med mig som är så svag för väskor:-) Fniss, säg till om du tröttnar på väskorna:-)
Ha, en fin Tisdag.
Kram

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jag tycker du visst har köpt roliga saker, tex kommer du bli glad varje gång du bär runt datorn i den fina väskan. Och alla dom andra väskorna är jättefina också, extra fin var den röda. Stället till cupkacsen var fiffigt, kommer bli superläckert i köket.
Tack för att du visade, det är roligt och se inköpen.
Krya på dig
Goa kramen
AnnaMaria

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hejsan!

vad mycket fint du fick med dig hem.
Läckra väskor!
cupcakestället var ju bara sååå mysigt.Nått för mig det...hhihiiii
Krya på dig!
Kramizz Nilla

Fånga dagen sa...

Hej där!
Tack för att du tittade in hos mig så att jag fann dig.
Vilken vacker blogg du har, jag är helt såld både av bloggens utseende och alla spännande bilder du lagt in.
New York, måste ha varit häftigt och ganska billigt tydligen, psst fick du köpa en extra resväska med dig hem kanske ha ha???
Jag återkommer med det snaraste.
Ha en trevlig kväll
Kram Lena

Graadskan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Graadskan sa...

Tycker du fick med dig massa fina saker hem!! NY är verkligen fantastiskt! Har bara varit där en gång och längtade tillbaks redan på flyget hem...
I mars ska dock hela familjen åka till Chicago, så NY får vänta... :)

Trevlig blogg du har! Återkommer mer än gärna!

Kram Camilla

Catherine sa...

all you've bought is very nice.i paid Romantic country in france 10euro!!!!

Lilla Vrån sa...

Det var ju massor med roliga saker du fick med dig hem.
Bullformarna hade nog min dotter tyckt vara jätte läckra...hon är ju en riktig storbagare.
Vad kul med så många olika typer av väskor...förstår att det fanns en hel del att välja på. Som sagt..bra köp!!
Kramar/Carina

Huset på landet sa...

Å förstår att man kan få beslutsångest med det enorma utbud som finns! Jättehärliga saker har du fått med dig hem. Muffinsformarna var så otroligt söta och stället för cupcakes, det skulle jag alltså ha handlat!
Så kul att handla kläder och väskor också då prislappen är rätt!
Hoppas du kryar på dig snart!
Kram, Nicole

Sari sa...

Hejsan!
Åååh, vilken fantastisk resa ni har gjort!!
Vad mycket du har shoppat, så skoj att se!
Och vilka skyltfönster!!! Åker man dit, behöver man ju stanna flera veckor för att hinna se allt!
Krya på dig!
Kram Sari

Stjärnor & Champagne sa...

Vad mycket fint du hittade. Känns som att alla sakerna är du hihi. Hördu nu får du krya på dig..

Kramkrma A