03 december 2009

Vem där?

Jobbar hemifrån en stund idag för att få löst vissa uppgifter
i lugn och ro. Får ingen riktig ordning i mitt ambulerande
kontor... Sitter ju på olika platser ute hos kund och arbetar
med olika projekt.
Skulle gjort detta inlägg innan jag började jobba i morse men
då var det något strul med bloggen. Låste sig innan den ens
öppnat sig ordentligt. Därför tar jag mig friheten att göra ett
inlägg nu.  =0)
Var på ett av de lokala torgen härom dagen efter jobbet och
gick förbi en mäklarfirma. Stängt och halvmörkt var det. Men,
det var ju någon där!! Jag var tvungen att ta ett kliv tillbaka
och titta en gång till. Vem var det som kikade på mig?! Det
var ju tomten!!

Tänkte dock inte på att ge honom min adress med tanke på
paketen till julstrumpan... Hur kunde jag glömma det?!  ;0)


Så här såg det ut i frisörsalongens fönster. Lite kul!

När jag gick förbi igen sen såg jag att det pågick en tävling
i julskyltning på det torget. Tyckte väl att det var lite "juligare"
än tidigare år. Mysigt!

Ha en bra dag!!

6 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det var ett bra sätt och få fart på julskyltningen. Kul att vi får titta också. Jag tror tomten vet var du bor..
Stor kram
AnnaMaria

Hemma hos lilla mig sa...

Fniss, tror också att tomten vet var du bor:-)
Ha en fin dag.
Kram

Jenny sa...

Det tror jag oxå att tomten vet var du bor*fniss*! Vilken fin julskyltning!

Vad skönt att kunna jobba hemifrån:)

Ha en trevlig fredag,

Kram Jenny

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hihi,,vilken luring,,stå o smygkika på dig så;))

Kram Millan ♥

Jeanettes Hjerterom sa...

Tusen takk for koselig kommentar hos meg ;o)

Så fin blogg du har.

Var vel bare flaks at du oppdaga julenissen tenker jeg ;o)
Han pleier jo å være mer stillegående i dørene enn han var her - kanskje han spionerer litt på deg fordi han ikke helt vet hva han skal gi deg iår? ;o)

Uansett - ha en nyyyydelig helg.

klem jeanette

Sari sa...

Det ser ju ut som den riktiga tomten! Jag förstår att du tittade en extra gång!!
Ja, man kan se riktigt fina skyltfönster nu! Vissa dock finare än andra...
Hoppas du får en riktigt fin andra adventshelg!
Kram Sari