22 december 2009

Som det kan bli...

Jag säger bara det... Plastgran!! Trodde aldrig att jag skulle
ta in en så´n frivilligt. Ärligt talat, det skall vara en rikig gran
för min del.  =0)


Men vid närmare eftertanke kom jag fram till att jag inte skulle
våga ha mina fina glaskulor i granen i år. Vi har ju en ung liten
kattkille som aldrig sett en julgran förut! Kan bara föreställa
mig hur kul det skulle vara att umgås med en väldoftande gran
för hans del. Och hur kulorna skulle må efteråt...


Så det fick bli en inlånad plastgran i år. Med enbart
tåliga dekorationer. Det är ju näst intill kris.  ;0)  Men,
men, granen blev riktigt fin ändå. Här hänger en av de
söta kulorna jag fick av mamma. Har inte en enda
glaskula i granen förutom de små på den gamla
"girlangen" ni ser på fotot. Plastic Fantastic fullt ut
alltså! Hi, hi.

Ha nu en riktigt God Jul på er allihopa!!

Kram Fröken Tindra

12 kommentarer:

Jenny sa...

Hej Vännen!
Tycker din gran är jättefin, plast eller ej:)
Katter brukar tycka att granar är såå spännande att utforska! Jag kommer ihåg när vår katt Molle som vi hade när jag var ung o bodde hemma lyckades välta hela granen! Det var några kulor som rök då, hihi!

Ha en riktigt God Jul kära du!

kraam Jenny

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

de blidde så fin så ändå!!
Ha en riktigt GOD JUL hela familjen!!
~~♥ Kram Millan ♥~~
Med sessor & prinsar i släptåg;)

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det var en jättefin gran, och du kan vara nöjd med ditt pynt det ser så fint ut. Här har jag knutit fast granen i taket, kommer ev. en liten vovve imorgon.
Önskar dig en riktigt GOD JUL, må gott och ät mycket god mat.
Stor julkram till dig
AnnaMaria

Jenny sa...

Hej Vännen!
Tack för din goa hälsning inne hos mig!
Ha nu en riktigt GOD JUL kära du:)

Stor kram,
Jenny

Hanna sa...

God Jul!
Kram
hanna

Huset på landet sa...

Granen är jättefin i alla fall!!
Jag hoppas att du får en riktigt skön och avkopplande jul med massor av mys!
...och att kattkillen håller tassarna borta från juldeorationerna...
Kram, Nicole

Lilla Vrån sa...

God fortsättning på Dig!
Jag fick också ge mig ifråga om granen för ett flertal år sedan...också pga en katt.
Sedan har vår plastgran fortsatt att plockas fram år efter år.
Nu har man väl vant sig, men nog är det väl extra fint med en "naturlig" julgran :)
Kramar/Carina

Kristall & Pynt sa...

Vill önska dig en god fortsättning på julen.
Ha det gott
Kram Sofia

Sussi sa...

Hej, och God fortsättning!
Mysigt att kika runt hos dig.
Vad kul med en liten kissekatt, då får absolut en plastgran duga, du har ju gjort den jätte fin!
Juliga kramen Sussi

Lilla Lycksta sa...

Ville titta in och önska dig en fin fortsättning på julen. Din gran är jättefin, har en äkta gran som barrar som bara den. Denna åker ut efter annandagen. Må gott.
Kram Camilla

Jenny sa...

Hej Vännen!
Hoppas du har en fortsatt trevlig julhelg!

Det blev ingen tur till leksaksaffären för Tindra idag, det hade kommit en hel del snö i natt så hon var ute o lekte o åkte kälke/pulka istället:)

Ha det gott,

Stor kram,

Jenny

Hemma hos lilla mig sa...

Här är det mycket motorcyklar som åker under sommaren. Tjusningen med denna krokiga väg:-)
Är ju extra roligt när detta program är inspelat så nära.
Önskar dig en god fortsättning.
Kram