20 december 2009

Och vinnare blev...

Idag, på 4:e Advent har dragningen i min tävling skett.
Det blev 22 lottnummer och jag använde en slumpvals-
generator för att få fram vinnarna. Följande rara besökare
hade turen med sig:


1:a pris gick till Lily´s Nya. Hon vann de två tabletterna. Grattis!



2:a pris vann Björnar & Praliners Sari. Grattis!



Till sist, 3:e pris vann AnnaMaria med bloggen
Ett Rött Monogram. Grattis till dig med!

Maila era adresser till mig på rosorokaprifol@live.se. Jag skall
posta era vinster så fort jag bara kan!

Tack alla ni som ville vara med i min första tävling!! Och tack
för att ni besöker min blogg! Det är så roligt att läsa era
kommentarer.

Ha en underbar 4:e Advent!!

9 kommentarer:

Lily´s nya... sa...

Åh, vad glad jag blir :D)))))))
Jag brukar aldrig vinna något..
Ska genast maila dig min adress!
Ha de gott och ha en mysig 4:e advent
Kram Lily

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Men, Jippie!! nu blir jag glad, så fina servetter, perfekt till julens kalas. Och Grattis till er andra, paket i lådan är så roligt. Tusen tack snälla du för min fina vinst.
Önskar dig en mysig 4:e advent
Goa julkramen till dig vännen
AnnaMaria

Mitt smultronställe sa...

Hej!!

Missade denna tävling... Har varit lite mycke nu...
Men grattis till vinnarna!

Hoppas kvällen blir bra, kram Camilla.

Jenny sa...

Hej Vännen!
Tack för tävlingen och grattis till de lyckliga vinnarna:)

Vi fick tag på en helt OK gran (brukar ju vara ganska utplockat så här några dagar före jul) hos en trevlig farbror som sålde på sin gård utanför Floda. Passade även på att köpa en fin kärve till småfåglarna:)

Ha en mysig kväll söta du!

Kraam Jenny

Sari sa...

Va??!!!! Är det sant?
Vilken tur jag verkar ha just nu!!! Detta är ju inte riktigt klokt!!!
Tusen tack till dig!! Jag är SÅÅÅ glad!!
Hoppas du har haft en fin fjärde advent!
Nu ska jag gå och lägga mig, men jag kikar in igen imorgon och tar igen det som jag missat här och på andra bloggar!
Ha det sååååå bra!!
Kraaaam Sari

Lilla Vrån sa...

Hejsan!
Vill skicka ett grattis till alla lyckliga vinnare!!!
Har nu kollat på allt som du har hittat på medans jag har legat på en strand och haft det toppen bra.
Du har minsann varit flitig...goda godisar...måste nog hinna göra lite sånt.
Bocken var hur fin som helst...tur att han inte bor hos mig för då hade han nog varit översnöad...det tar aldrig slut!!
Ha en fin dag!
Kram/Carina

Vita små hjärtan sa...

Grattis till vinnarna!!!!
Önskar dig en mysig julvecka...
Kram Agnetha

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Gokväll, och stort Tack! Idag kom det brev i lådan, servetterna är jättefina. Dom kommer och passa så bra under jul. Tack snälla goa du.
Julkramar till dig vännen
AnnaMaria

Hemma hos lilla mig sa...

Åhh, här har man ju missat en fin tävling.
Grattis till de lyckliga vinnarna.
Här har vi plastgran pga allergi. Men den är riktigt fin:-)
Önskar dig en God Jul!
Kram