18 december 2009

Jul...



Det är inte många dagar kvar nu... Hur har ni det där
ute med julstöket? Jag har en hel del kvar på min lista
att göra men det får bli som det blir. I kväll stänger
iallafall kattpensionatet för denna gången och då blir
det lättare att fortsätta julförberedelserna.  =0)
Många verkar gå på ledighet idag så nästa veckas
dagar på jobbet kan jag nog får sitta i lugn och ro.
Skönt!
Vad roligt att ni är ett antal rara personer där ute som
anmält er till min lilla tävling! Kanske hinner en och
annan till hitta hit innan den tar slut. Vem vet?!

Ni får ha en riktigt skön helg!

2 kommentarer:

Drömmen om Villa Grönskog sa...

Hallojsan.
Här är allt finfint i julstöket.men i morgon har jag lite att göra,baka bl.a.
Hade inte sett din tävling,men såg den nu.
Så jättefina saker du lottar ut.
Sedan jag började jobba igen så har jag så lite tid till bloggandet,tyvärr.
Hoppas du får en härlig fjärde advent
Kram Anette

Karin / Livsluft sa...

Hej!
Vilken underbart söt sida du har med de gulliga änglarna och den rosa färgen. Ser att du hämtat den från samma ställe som jag hämtat min bakgrund.Den finska tjejen har bara så läcker stil på sina bakgrunder. Det är skoj när man hittar nåt man verkligen trivs med.
Vilken vacker julgran du har, för jag gissar att det är din egen gran du fotat.Ser ut som en riktigt gammeldags romantisk gran.;-)Dina tryfflar hade jag gärna smakat. Tycker de ser helt underbart läckra ut.
Tänk att det är 4:e advent redan?Jag har inte riktigt hängt med. Allt har gått så snabbt!Mysigt att få fira jul snart!
Ha en underbar 4:e advent och en mysig helg för övrigt!
/Kram Karin