29 december 2009

Jag vill ha... Mer juuul! Ge mig... Mer juuul!

Tänk att julen redan är över! Vissa av er planerar säkert för
fullt inför nyår. Men inte jag inte, vi skall upp i ottan på nyårs-
dagen för att ta planet till N.Y! Skall bli så härligt. Fram tills
dess njuter jag av julstämningen som är kvar här hemma.


Denna söta ängel från Goebel får komma fram ur vitrinskåpet
på jul. Jag bara njuter av att titta på henne där hon håller sitt
tända ljus på matsalsbordet. Nej, ni ser inte fel, det är bara
inte tänt för tillfället...   ;0)


Fick tag i en väldigt vacker vit stjärna i år. Vitare än vad fotot
visar. Den fick ersätta den rosa jag visat tidigare. Den gick
tyvärr hädan alldeles för fort.

Tänk, vad härligt att ha män i sitt liv som vet vad man
tycker om...  =0)   Och ger en det till jul!


Som denna vackra väska som jag fick av min yngsta bror.
Och då talar vi ung kille. Han kunde rent av ha varit min son
utan att jag startat alltför oanständigt tidigt...  Men nog vet
han vad hans gamla syster tycker om alltid! Tack Brolle Jr.


Även mannen på första plats i mitt liv vet vad jag gillar. Glitter!!
Hi, hi. Mer glamour i vardagen! Dessa örhängen är söta som
socker. På guldpigg! Lyckliga jag!


Sen har jag ju en Mamma med örnkoll på läget. En ny
Goebelängel är alltid välkommen. Hon får bo med de
andra i vitrinskåpet. Tack Mamma!!


Lite småroliga saker är aldrig fel heller. Som dessa salt- och
peppartomtar. Dem fick jag av Mamsen och de pryder just
nu köksbordet. Visst är de kuliga?!

Så, där fick ni se några av mina fina julklappar. Jag är så
himla nöjd med det jag fick i jul.

Jobbar halv dag i morgon. Skönt!! Vill kunna ta det lite lugnt
också utöver packande och annat ståhej inför resan.   =0)

Kram på er!

18 kommentarer:

LjuvligtLantligt sa...

Vilka vackra bilder..gillade din juldukning!
Kram Git

Lily´s nya... sa...

Så fint du har det! Julen gick väldigt fort förbi i år..
Väskan har jag sett innan på bild, tycker den är SUPERFIN, så jag tänkte ge den till mig själv i present. Tyvärr fanns den inte i butiken när jag var där..
Så kul att åka till N.Y, skulle jag också vilja någon gång. Ser fram emot dina bilder därifrån..
Ha det SUPERBRA
Gott Nytt År
Kram Lily

Sari sa...

Oj, vilken spännande resa du har framför dig!!!
Jag vill ännu en gång tacka dig för den fina vinsten! Paketet med kökshandduken låg i brevlådan dagen före julafton!! Jättefin!!
Jag önskar dig ett riktigt Gott Nytt År!
Kram Sari

Sussi sa...

Vilka toppen fina julisar du fick!!! Tur att de nära och kära verkar ha järnkoll.
Önskar Ett GOTT NYTT ÅR! Och en toppen resa för er, längtar efter att få läsa om era bravader over there.
Tingeling Sussi

~~*Pennyshouse*~~ sa...

*♫•*¨*•.¸¸* HAPPY NEW YEAR *¸¸.•*¨*•♫* HAPPY NEW YEAR *¸¸.•*¨*•♫*

Önskar jag dej & dina kära!
Kram Nilla

Änglarnas hus sa...

Spännande med en resa till New York..står på min önskelista :)

Ha ett härligt nyår!!

Kramis Sanne!!

A home far away sa...

GOD FORTSÄTTNING!
Med önskan om ett underbart 2010.

Kram Gunilla i Singapore

Fågel Blå sa...

Gott Nytt År!
Vilka fina julklappar du fått!
Väskan var så ljuvlig!
Kram Kathrine!

STENLYCKA sa...

Hej!
Önskar dig ett riktigt GOTT NYTT År och en underbar resa och tack för alla rara hälsningar.
Stor kram från Stenlycka

Anki sa...

Vilka fina klappar du fått!
Väskan var helt underbar!

önskar dig ett riktigt Gott Nytt År!
Kramis Anki

Lilla Vrån sa...

Nu får jag snabba mig...
Vill verkligen önska dig ett riktigt Gott Nytt År, innan du åker iväg på din resa.
Du kommer säkert att få jätte trevligt.
Många kramar//Carina

Stjärnor & Champagne sa...

Vad du har varit snäll hihi, mycket fint. Butiker i NY, hmhm...Jag gillar varuhusen så det är lite svårt. Däremot en bar som jag tycker att ni skall gå till. Mailar.Har något till dig hos mig...
Gott nytt år...

Kramkram Anne

Vita små hjärtan sa...

Åååå ha en härlig resa!!!!!
Gott nytt år!
Kram Agnetha

Drömmen om Villa Grönskog sa...

Hallå där.
Så vackra saker du fått.
Ja,nära och kära vet precis vad man tycker om.
Det låter ju hur roligt som helst med er resa.
Hoppas ni får några underbara dagar där.
Gott Nytt år
Kram Anette

Jenny sa...

Hej Vännen!
Jättefina bilder!

Kikar in för att önska dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR och ha nu en riktigt mysig New York vistelse!! :)

Kraaaaam Jenny

Lilla Lycksta sa...

Kikar in och önskar dig en trevlig resa samt ett gott nytt år.
Kram Camilla

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Önskar dig en jättebra resa till New York, och tack för ett fint bloggår. Och så ett riktigt GOTT NYTT ÅR
Goa kramen till dig vännen
AnnaMaria

Huset på landet sa...

Vilka fina julklappar du fått! Å wow, vilket spännande äventyr som väntar imorgon!

Trevlig resa och GOTT NYTT ÅR!

Massor av nyårskramar, Nicole