04 december 2009

Ett år går fort...

För precis ett år sen var jag i London med en mycket
god vän. Vilken härlig långweekend!

Här är juldekorationer på Marylebone Road. Var och kikade i
en Cath Kidstonbutik som låg där.


Senare samma dag tändes julgranen på Trafalgar
Square vid en särskild ceremoni. Norge skänker
en varje år som tack för hjälpen under andra
Världskriget.


Julavdelningen på Harrods. Blev faktiskt besviken
då jag tyckte att den hade mycket "skräp" jämfört
med sist jag var där. 1991...  ;0)


Men godsaker hade de gott om!


Lite kul juldekorationer på Carnaby Street.

Vi hade ett späckat program som vi knåpade ihop
från våra medtagna underlag på första bästa fik. En
helt underbar resa blev det av det hela!

Nu är det dags för Morden i Midsomer. Hoppas att
det är ett avsnitt jag inte sett... Behöver koppla av lite
extra idag känner jag.

Ha en skön helg!


3 kommentarer:

lillan sa...

Tack för titten hos mig!
Vilka härliga Londonbildder! Jag och min M hade planerat att åka dit denna vecka och firat vår bröllopsdag. Det kom annat i vägen. Men det får bli en annan gång.

hälsar
Caroline

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

mysigt såå..hihi..exakt 5 år sen jag var i london med!!! Bara ääälkade harrods julavdelning!! kanse komer lite bilder framöver!!!
japp 5 år går ju med fort!!tjihi!!

kramis Millan

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jul i London är nog alldeles speciellt mysigt och fint. Jättefina bilder, extra fin är granen och snögubbarna.
Ha nu en fin 2:a advent
Kram kram
AnnaMaria