11 december 2009

Då var det dags igen!

Sent igår kväll öppnade Fröken Tindras Kattpensionat
igen.  =0)  I en vecka kommer vi att ha fyra katter att
sköta om. Mammas och hennes mans två katter är här
medan de själva är en vecka på Gran Canaria. När de
landade idag var det sol och 25 grader varmt. Jag
avundsjuk?! Neeej då...

Fick ett vackert paket i förväg som tack för
kattpassningen.


Det innehöll sex vackra julgranskulor!! Tre av varje
sort. Så himla söta med änglar på. Tack Mamma!

Och rack ni rara för omtanken om både mig och min
vän. Orden värmer verkligen!! Det har varit många
tankar som rört sig i huvudet idag.

12 kommentarer:

Hemma hos lilla mig sa...

Åhhhh, jisses vilka fina kulor du har fått.
Förstår att du är glad över dessa.
Ha, en fin kväll.
Kram

hemma hos lilla mej sa...

WOW Vilka supergulliga kulor du har fått.Vad skoj när man får fina saker.Ha en mysig kväll och härlig lördag kramizar Rita.

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

ÅÅ vilka fina kulor!! Så söta så!!
Nu ska jag hejja på calle!!!!!

Kram o ttevlig Lussehelg ♥

Jenny sa...

Hej Vännen!
Jasså kattpensionatet har öppnat igen, hihi!
Låter inte alls trevligt med en resa till Gran Canaria o 25 grader varmt, nej då;)

Vilken fin present du fick av din mamma!

Ha en mysig helg,

kram Jenny

NinaH sa...

Vackra kulor!! I vacker kartong!
Hm... Annars.... 25 gr varmt hade ju inte varit dumt just nu.... (särskilt skulle undertecknad uppskatta det som bot mot rådande förkylning här!;-)...) Men.... vackra kulor givna med värme & med öga för vad som passar fröken Tindra är ju inte så dumt det heller förstås... så länge!!;-)

Lily´s nya... sa...

Det låter kul med kattpensionatet! Jag förmodar att alla katter kommer överens..
Jag är kattälskare, och skulle gärna haft fler om min lilla kattdam hade accepterat dem..
Fin present du fick, kulorna är underbara!
Ha en mysig tredje advent
Kram Lily

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Då är det full rulle hos dig nu på kattfronten. Det var jättesöta kulor du fick,extra fint med änglarna.
Ha en mysig lördag
Lussekram
AnnaMaria

Jenny sa...

Hej Vännen!

Kikar in för att önska dig en riktigt mysig lördagkväll:)

Hoppas katterna på pensionatet håller sams;)

kraam Jenny

Stjärnor & Champagne sa...

Åhh min kära bloggvän, vad tråkigt med din vän vad det nu än är....Om du vill prata så finns jag på mailen. Åh herregud vad katter, hihi. Ett riktigt kattpensionat har du. Underbara kulor och änglar förstås hihi.
Ha det gott vännen/ Kram Anne

Huset på landet sa...

Din mamma vet verkligen vad du gillar...Underbara julkulor.
Så skönt för henne att slippa undan julstressen och åka till värmen istället!
Hoppas att katterna trivs och kommer överens ;).
Å nej så tråkigt med din vän, och speciellt så här inför jul. Hoppas verkligen att ni får positivare besked.
Kramar, Nicole

STENLYCKA sa...

Hej!
Vackra kulor i vacker låda!
Önskar dig en riktig bra Lucia!!!
Kram

Jeanettes Hjerterom sa...

Så utrolig nydelig juletrekuler du fikk.

De blir sikkert kjempefine på treet.

klem