13 december 2009

Äntligen tävlingsdags hos Rosor & Kaprifol!

Nu, mina Vänner, är det äntligen dags för tävling!
Så länge som jag tänkt på detta men helt ärligt, inte
hittat det jag köpte i somras för att lotta ut... Nu
blir det andra saker istället. För denna tävling måste
bli av! Jag är så glad för alla besökare jag fått och
det är så roligt att läsa de rara inlägg jag får! Tack!

Vi gör som brukligt...
Kommentera inlägget så har du en lott.
Länka från din blogg med foto och du har två.


Första pris är två tabletter från Kardelen Swedish Design.


De är i 100% Lin.


Andra pris är en kökshandduk från Nääsgränsgården.


Även den är i 100% Lin.


Tredje pris är dessa servetter.

Hoppas att priserna faller i er i smaken!  =0)
Tävlingen pågår till den 19 december.
Lycka till!

För övrigt vill jag önska er en fortsatt underbar Lucia!

16 kommentarer:

Lily´s nya... sa...

Jag vill jättegärna vara med och tävla om de fina priserna! Länkar..
Ha en fortsatt mysig lucia o advent
Kram Lily

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hallojs Är gärna med på din mysiga tävling!¨får länka när jag kommer hem till min data:)

Kramis o trevlig Lusse

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jättefina saker du lottar ut, jag är gärna med. Lite kul att du inte hittar det du köpte först..fniss. Gör en länk också såklart.
Lussekram
AnnaMaria

Stjärnor & Champagne sa...

Klart jag är med...Kökshandduken är ljuvlig vännen. Jag länkar.
Kram till dig och hoppasa tt du har haft en bra Lucia.

Kram/ A

Jenny sa...

Hej Vännen!
Åh vad skoj med tävling, vad fina priser du lottar ut! Jag är gärna med o länkar såklart från mig:)

Hihi, fnissade lite när jag läste att du inte hittade det du skulle lotta ut först;)

Hoppas du haft en trevlig lucia!

Kram Jenny

Sari sa...

Hejsan!
Vad kul med tävling! Jag vill gärna vara med. Länkar såklart.
Vad tråkigt det där med din vän..... Hoppas det ordnar sig! Jag har kikat runt på olika bloggar nu och det är fler som drabbats av tråkigheter... Usch...
Hoppas du får en fin vecka, trots tråkiga besked!
Kram Sari

Anonym sa...

Finna vinster! Har ingen blogg men lämnar en kommentar!/Kristin H

Hanna sa...

Jag är gärna med i tävlingen.
Kram
Hanna

Stjärnor & Champagne sa...

Åh vad skönt att det inte var det....Vad glad jag blir för hennes skull. Och alla ni runt omkring...Hm menade inte alla andra, hihi menade alla mina andra väggar. Tänkte i efterhand att jag skrev nog lite fel fniss...Jag är också klar med julkorten, skall postas imorgon.
Kram till dig/ A

Anonym sa...

Hej!

Fina saker du lottar ut! Prövar min lycka med en lott (är blogglös).

Mvh Renate
wretefelt@hotmail.com

Pernilla sa...

Fina vinster! Jag har länkat här: http://pernillastavlingsblogg.blogspot.com/2009/12/tabletter-mm-1912.html

Anne B. sa...

Jag är med! :)

abackman66 at hotmail.com

AnnA sa...

Hej Fröken Tindra!
Jag vill gärna också vara med och tävla om de fina vinsterna.
Här finns min länk till dig:
http://annama-trdgslivannatliv.blogspot.com/2009/12/och-sa-kom-snon.html
Välkommen in och titta!
hälsn
AnnA

Anonym sa...

Hej!
Jag är gärna med och tävlar, vika fina vinster. Hoppas på tur med en lott, jag är blogglös.
Gun-Britt

gun-britt.klingberg@telia.com

Maj-Len sa...

Oj så trevligt med en tävling på din blogg. Jag vill gärna vara med. Jag saknar blogg.

mlaymark@gmail.com

Love and be proud sa...

Jag deltar gärna!