24 november 2009

Vilken underbar doft!

Vilket underbart välkomnande jag fick när jag kom hem
idag. Kom upp i köket och mina hyacinter hade slagit
ut. Mmm, vilken underbar doft! Nu fick ju till och med
jag julkänsla. Härligt!!
Snart skall jag iväg på ytterligare en sykväll. Skall börja
på något helt nytt i underklädesväg. Klippte ut delarna
igår kväll. Tyget är köpt i N.Y. Måste ju prova att sy i
det innan vi åker igen så att jag vet om jag skall köpa
mer så´na tyger.  =0)

Ha en skön kväll!!

              Kram Fröken Tindra

4 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hyacinter doftar jättegott, jag hade köpt blåa, dom var väldigt starka i doften. Ska köpa vita nästa gång. Spännande och se vad du sytt om ett tag.
Goa kramen
AnnaMaria

hemma hos lilla mej sa...

Åhhh finns det något som doftar så gott.Jag älskar ju vita.Vad spännande att få se vad du hittar på att sy för fint denna gång.Ha en mysig kväll kramiz Rita.

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

kan tro det doftade gott!!

tjolaholms slott äe väldigt vackert..varit där på hundutställning ett par ggr..men skulle va kul att åka dit på julmarknad!!!

kram o go kväll

Jenny sa...

Hej Vännen!
Är det något som påminner om jul så är det just hyacinter och dess underbara doft!!

Tycker det är så coolt att du syr underkläder, du är jätteduktig!

Ha en trevlig eftermiddag,

kram Jenny