27 november 2009

Vacker vinst!

Idag låg den där i lådan... Min vinst!

I ett jättefint paket med tillhörande hälsning.


Vilken vacker bild! Måste sparas!!


Jag vann en underbart vacker julstrumpa!!


Och ingen är gladare än jag!


Fina detaljer. Mmm... Nu är det bara att hoppas att tomten hittar
hit! Skulle älska att komma upp till en bulligt, välfylld strumpa på
julaftons morgon. Det var alltför många år sen sist. Men hittar
inte tomten, så hittar han inte... Snyft!
Tack snälla AnnaMaria för den fina vinsten!!

9 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Grattis till den fina vinsten!
Kul att du ville vara med och tävla inne hos mej!
Kram Kathrine!

Roses, angels & white homes sa...

Hej och välkommen ska du var till vår tävling, vi önskar dig lycka till och ha en fin helg.Kram

Roses, angels & white homes sa...

Glömde ju, vilken fin bloggvinst du fått. Underbar är den! Paketet så fint inslaget. Älskar din bakgrund, är så svag för änglar! Kram PS ska svara på alla kommentarer senare, ska jobba med utställningen idag så jag har fullt upp! Kram

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jag tror tomten hittar till dig, han kanske läser bloggen..fniss. Skönt och se att julstrumpan är framme hos dig. Och jag är glad att du tyckte om den.
Ha nu en härlig adventshelg
Goa kramen
AnnaMaria

Vita små hjärtan sa...

Grattis vännen!!!!
Jag såg att du hade vunnit den fina julstrumpan!......
Ha en mysig helg!
Kram Agnetha

Roses, angels & white homes sa...

Hej! tack söta för din fina kommentar om min julgrupp! hihih ja vem säger att man måste sy när man inte har lust!! Det vart en annorlunda uppsättning det. Ha det bra kram

Jenny sa...

Hej Vännen!
Åh vilket fint paket du fick av goa AnnaMaria!
Julstrumpan är verkligen jättesöt, grattis turgumma där;)

Kul att du är med i min tävling oxå!

Ha en mysig första advent,
Kraam Jenny

Laura sa...

Det är alltid kul att få paket på Posten :) Och du, vad impad jag blev av att se vad du sytt! helt otroligt duktigt! :D Och så fint du har det på bloggen. Det var ett tag sedan jag var inne... Kram!

Hemma hos lilla mig sa...

Stort grattis till din fina vinst:-)
Alltid lika roligt med sådana fina paket.
Kram