08 november 2009

Underbara motiv...

Hade en trevlig dag igår i köpcentret med min gamla go´a vän.
Vi delade bostad mitt andra år på gymnasiet. Himla kul att vi
fortfarande håller kontakten trots att vi bor en massa mil från
varandra.
Hittade bl.a dessa fina saker...


En rund plåtburk...
.

Fina "bokmärken...


Servetter...


Fler bokmärken.

Visst är det underbara motiv?!

Sen måste ni bara kika in här hos Cult. Blev så förälskad i deras
julbock i en butik. Visst är han helt underbar?! Men opraktisk är
jag rädd, för vips så är väl svansen eller ett horn avslaget. Iallafall
i detta hemmet. Tyvärr...
Köpte även svarta vadderade överkast att lägga över sofforna med
tanke på alla katthår och kattklor. Blev bättre än de ljusa
småblommiga som fått sköta jobbet "så länge". De nya är nu utlagda
i ett nydammsuget vardagsrum. Härligt!

Nu är det snart dags att börja med maten så att den är klar när
mannen i mitt liv kommer från gymmet. Han har slitit hårt med
lilltoan de senaste dagarna så jag får väl visa mig från min goda
sida.  ;0)

10 kommentarer:

Hemma hos lilla mig sa...

Åhh, helt underbart fina motiv. Man vill bara ha allt:-)
Ska ta och kika in där på Cult innan maten ska på här med.
Kram

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vilka bokmärken du hittat, jättefina motiv på allt du köpte. Och det är kul och träffa gamla vänner som du gjorde.
Stor kram
AnnaMaria

hemma hos lilla mej sa...

Vad skoj att träffa gamla vänner.Vad fina bokmärken du köpte.Får man fråga var du hittade dom?Ha en skön kväll kramizar ~~~~RITA~~~~~.

Sari sa...

Oj, vad mycket fint du har shoppat!!
Ja, vad kul det måste vara att ha kvar kontakten med gamla vänner! Jag har tyvärr ingen kontakt alls med klasskamraterna från gymnasiet... Många har nog lämnat sta´n och bor på andra håll numera.
Hoppas du och mannen fick en fin middag tillsammans!
Kram Sari

Jenny sa...

Hej Vännen!
Vilka fina grejer du köpt! Vad kul att shoppa med en gammal vän:)

Ha en trevlig kväll!

Kram Jenny

hjärtehem sa...

Oj, vilka vackra bokmärken!! Var har du hittat dem?

Var rädd om dig, kram åsa

NinaH sa...

Så´na köpcenter vill jag också besöka!!;-) Sååå fina bilder!
Om handdukarna: dottern hade köpt handdukarna på kedjan "Target" så de bör du kunna finna i NY också! Kolla gärna på Target.com!

Kristall & Pynt sa...

Hej vännen!
Jättefina saker du köpt, gillar dina bokmärken, undra vart man kan få tag på såna?
Ha det gott
Kram Sofia

carina sa...

Oh, vad kul!!
Två roliga saker på samma gång...både träffa en vän och shoppa loss :)
Vilka fina saker du fick tag på, jag misstänker att vi har ungefär samma smak när det gäller bokmärken och servetter.
Ha de bra!
Kramar Carina

Huset på landet sa...

Vilka underbara bokmärken, dem skulle jag också ha köpt. Underbara till pyssel...Kul att du håller kontakten med din studiekompis, känns som om jag tappat kontakten med alla från studitiden...