02 november 2009

SJ, SJ gamle vän...

Sitter här på mitt hotellrum av ett lite speciellt slag. Skall visa er
bilder en annan dag. Stort är det inte vill jag lova!
Är på lite dåligt humör... Tåget var försenat en timme vid sin ankomst
hit till stora staden och min go´a vän som jag sett så fram emot att
träffa kunde inte vänta längre. Hon stod på perrongen bra länge
innan hon var tvungen att åka vidare. Vi som sagt att en timme är
bättre än inget fick inte ens det ihop idag. Så himla surt! Nytt försök
i morgon innan jag åker hemåt igen. Skam den som vågar kasta grus
i maskineriet då!!! Grr...
Usch, nu är jag bra trött. Gick upp 04.40 i morse och var på jobbet
kl.05.55. Landade här på hotellet efter 19 i kväll så det har varit en
lång dag.
Ha en fortsatt skön kväll!

                          Kram Fröken Tindra!

5 kommentarer:

Stjärnor & Champagne sa...

Åh vännen vas synd att du inte fick träffa henne. Men kära vän, smyger du med bloggen hihi??? Inte ens dina närmsta? Psst mina följer min så slipper dom ringa, men dom lämnar aldrig några spår efter sig lustigt eller hur?
Kramkram Anne

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Trist att du missade mötet, eller det var ju inte du. Det var ju SJ. Sena tåg är så töligt. Hoppas du får en bra dag i Stockholm imorgon.
Goa kramen
AnnaMaria

hemma hos lilla mej sa...

Vad trist att du inte fick träffa din vän idag.Vad tråkigt med försenade tåg.Hoppas attmorgondagen blir det den inte blev i dag kramizar ~~~~~RITA~~~~~~.

Jenny sa...

Hej Vännen!
Nej, vad tråkigt att ni missade varandra, dumma SJ!
Hoppas det går bättre imorgon och att du får en god natts sömn!

Kraam Jenny

Sari sa...

Nej, vad trist att det blev som det blev...
SJ..... Dem kan man tydligen inte alls lita på.. Hoppas ni hinner träffas innan du åker hemåt!
Ja, det där med pysselrum är inte så lätt att få till. Må bra-rum, fint uttryck! Lycka till med rummet!
Kram Sari