29 november 2009

Något saknas...



Det är bara att erkänna: Jag har inte fått upp adventsljus-
stakarna i fönstrena än! Känns inte bra men det har en naturlig
förklaring. Jag har fått så skumt ont i ryggen! Inte för att ont i
ryggen är någon nyhet för min del precis... Men denna
varianten är det. Det molar i svanken, ut över höfterna och
låren. Till och med ned åt vaderna känns det! Så att huka mig
ut på snedtaksvinden för att hämta ljusstakarna har inte varit
något alternativ idag. Men i morgon måste jag ju bara!!
(Trodde ju att jag skulle varit ute i god tid och gjort det
tidigare i veckan men så blev jag ju sjuk.)

Så länge får ni se resultatet av en dagskurs i Viktorianskt Julpynt
som jag gick för två år sen. Och nej, kortet togs inte med tanke
på någon blogg då.  ;0)  Skulle bara visa en vän vad jag gjort och
då blev ju bakgrunden som den blev. Omatchad... Hi, hi!
Kram på Er!

5 kommentarer:

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

tråkigt att kakorna var svårbakta...kan ha med underlaget att göra..kan lätt fastna!

Krya på dig
Ha en fin advent!
Kram Millan ♥

Fru Persbrandt sa...

Hoppas du får en trevlig advent ändå... du får mysa med en god kopp glögg, Varma advents hälsningar Fru Persbrandt

Hemma hos lilla mig sa...

Hoppas att det känns bättre med din ryggvärk nu.
Här fick gubben den stora äran att hämta ner stjärnor och stakar.-) Vilket fint Viktorianskt julpyssel du visar.
Ha, en fin Söndag.
Kram

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hoppas det blir bättre i ryggen så du får fram dina ljusstakar. Så vackra julprydnader du gjort, snyggt och få till så fina på en dags kurs.
Ha en bra adventssöndag
Goa kramen
AnnaMaria

Jenny sa...

Hej Vännen!
Hoppas din rygg är bättre idag:)

Har inte heller fått upp alla ljusstakar o stjärnor än, helgen som var hade vi fullt upp med annat.

Ha en trevlig vecka!

kram Jenny