16 november 2009

Måndagskväll...



Tack alla ni gulliga som berömt mig för julkorten!! Det
värmer skall ni veta.
I kväll började jag plocka ihop saker för att göra några
till men så ringde min lilla Mamma. Och det gick lätt en
timme för det var några dagar sen vi pratades vid sist.
Mycket att avhandla!  ;0)  Så några julkort blev det
inte men jag fick färglagt ett par motiv under tiden.
Kanske kan jag få fortsatt i morgon kväll. Tänkte i
vilket fall ta med korten till jobbet i morgon så får vi
se om något får följa med någon annan hem sen.  =0)

Idag var jag dessutom duktig och tog en promenad
efter jobbet. Så himla skönt!

Nu är det läggdags! Sov gott med er!

                     Kram Fröken Tindra

9 kommentarer:

NinaH sa...

Sällar mig till julkortsbeundrarna!;-) Men nu får jag lätt panik- jag har inte ens börjat min tillverkning!!!;-)

Anki sa...

Åh guud vilka fina kort du gör, jag har inte riktigt fått något grepp på det där med korttillverkning...det blir bara rörigt och konstigt, hihi! Men dina är ju helt underbara!
Å snygga underkläder såg jag, hur duktig är inte du?!

Kram kram!

Prillig sa...

Ja, korten är verkligen jättefina. Själv har jag inte kommit så långt i julkortsplaneringen.

Kram britt

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej1

ååå så fina kort du gör...
mina ligger halvklara då pappret tagit slut, ska in till PANDURO på torsdag & inhandla mer....

Kramizz nilla

Jenny sa...

Hej Vännen!
De kommer säkert att sälja slut, de är så fina dina julkort!
Ser fram emot att få mina i brevlådan;)

Ha en bra eftermiddag!
Kram Jenny

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jag tänker du har sålt alla julkorten på jobbet idag. Alltid har man någon man vill skicka ett extra fint till. Vi är 35 på mitt jobb och det finns ingen som säljer pyssel, synd.
Goa kramen
AnnaMaria

Huset vid ån sa...

Åh, så fina julkort du gör...Vad duktig du är! Ha en bra kväll! Kramis Therese

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

ja korten var ljuvliga!! Gott med frisk luft o promenix!!!Kram

Stjärnor & Champagne sa...

Bra gjort för här är jag bara lat, lat & lat....Bäst att börja bli duktig snart. Hoppas att allt är väl...

Kramkrma Anne