05 november 2009

Kan ni tänka er...



... att idag kom jag iväg på vattengympa!! Och det var
så himla skönt att röra på sig!

I morgon är det äntligen fredag! Som jag sett fram emot
det. Tyvärr är den lilla "julkortsgörarkvällen" som skulle
vara precis framflyttad en vecka. Men jag tror nog att
det andningshålet i almanackan gör mig gott! Det har
återigen varit mycket på jobbet...
Går allt som planerat skall jag träffa en gammal god vän
från det nordligaste av norra Bohuslän i ett köpcenter ett
antal mil norr om Göteborg på lördag. Vi har setts där
(halva vägen var) ett par höstar nu. Shoppat, pratat, fikat
och bara haft det bra. Så jag hoppas verkligen att det blir
av! Och ev. fortsätter jag upp till mamma sen och umgås
lite.  =0)

Kram på er!

5 kommentarer:

Stjärnor & Champagne sa...

Haha hoppas att du lyckas med en träff denna gång. Tassklippningen gick bra men herregud vad ynklig hon är en sådan stor hund och för att inte prata om kittlig. Vad duktig du är med vattengympa, jag är sååå slö(har varit träningsanorektiker).
Kramkram A

Jenny sa...

Hej Vännen!
låter härligt med vattengympa!

Ha en riktigt skön helg och ha det så trevligt med din vän:)

Kraam Jenny

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Åå såå skönt!!! Här skule dt med ha tränats..men istället blidde det cola, chocklad o film..illa illa!!!!!!


Kram o trevlig helg Millan ♥

Sari sa...

Vad skönt att komma iväg och få röra på sig! Vattengympa har jag faktiskt aldrig provat på.
Nu när det blir mörkt så tidigt, hinner jag inte med några promenader... Vill inte gå när det är mörkt.. Så jag får försöka komma ut på mina svettrundor under helgerna istället.
Hoppas du får en trevlig helg!
Kram Sari

carina sa...

Hejsan Tindra!!
Det är minst sagt evigheter sedan mitt senaste bloggande.
Nu är lusten och motivationen på topp så nu kommer du att få dras med mina kommentarer igen :)
Jätte roligt att få tittat runt hos dig en sväng.
Återkommer snarast!
Kramar//Carina