26 november 2009

Julstjärna...



Skulle visa er min söta julstjärna men något skumt hände vid
överföringen av fotona till datorn... Det kom bara över en
bild och när jag upptäckte det hade jag redan tömt kameran.
Duktigt va´?! Och den som kom över var ju inte den bästa
skulle jag tro. Morr...
Men, men, ni får hålla till godo ändå. Kan inte förstå varför
innehavaren av min favvobutik "Lilla Butiken" i Säve trodde
att denna skulle vara något för mig... Förstår ni??   ;0)  Har
njutit av den i en vecka nu och hoppas att jag klarar att hålla
den vid liv ett bra tag till!

Blev så glad idag då jag vunnit på en blogg! Tror att paketet
skall landa i min låda i morgon och då skall ni får vad det är.

4 kommentarer:

Anki sa...

Vilken härlig färg, tror aldrig jag sett en sån förut!
Den får du allt njuta av!

Kramis Anki!

Huset på landet sa...

Å vilken underbar färg! Kanske ny för året? Förstår precis varför den fick komma hem till dig ;).
Å så kul med bloggvinst, sånt piggar upp i novembermörkret!
Trevlig helg!
Kram, Nicole

Jenny sa...

Hej Vännen!
Åh vilken vacker färg!! Helt i min smak oxå:)

Grattis till vinsten, såg vad det var du vunnit, jättefiiint ju!!

Ha en trevlig helg,

Kraam Jenny

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Det var den vackraste julstjärnan jag sett någon gång, vilken underbar färg!!!
Grattis till vinsten! Kul.
Osis med dina bilder :(
Ha en strålande adventshelg!
kram
nina