15 november 2009

Julkort till salu... =0)

Oj, oj, vilken tid det tog igår att göra julkort! Plocka
fram allt material. Vika kort, skära ut figurer, klippa papper
osv, osv. Sen skall man till råga på allt lyckas komponera
något fint också! Ocjh lyckas med stämplarna... Hmm...
Här är iallafall resultatet.

Gammaldags motiv. (Sålda)


Änglar och bakelse.


Paket, granar, järnek och guld.


Glittrande gran och rådjur.


Gris, rådjur och glittrande gran.

Alla har en embossad stämpel med texten "God Jul & Gott Nytt År".
inuti. Många av dem har något upphöjt motiv på framsidan. Är ni
intresserade av att köpa något av dem? De kostar 25 kr/st inkl.
kuvert, plus porto. Kontakta mig på rosorokaprifol@live.se.

Med önskan om en fin dag!

15 kommentarer:

Jenny sa...

Hej Vännen!
Åh vad fiina! Vill nog ha några stycken, mailar dig;)

Ha en trevlig söndagseftermiddag!

Kraam Jenny

Tant Brun sa...

Men å vad fina dom blev, du är dubbladuktig !
Kram Bibban

Vero sa...

Åh vad massa julkort. För mig tar det evigheters evighet, att göra ETT...

Trevligt att hitta hit. Kommer tillbaka.

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Dom är jättefina, jag kanske ska försöka göra med rådjur. Ska ju ha så många. Du är jätteduktig på detta pyssel med kort.
Stor kram
AnnaMaria

Hemma hos lilla mig sa...

Åhh, vilka fina julkort du har gjort. De med gammeldags motiv bara älskar jag.
Synd att de var sålda.
Kram

Roses, angels & white homes sa...

Hej! tack snälla, vi är två som snickrar ihop dom med lite hjälp sen målar jag och en väninna dom. MEN ja hon gör ju dekoren medans jag grundmålar hihi. Ja hattasken vart mycket finare nu tycker jag med lite blommor o så. Var lite nakna innan! hihi! ha en fin kväll kram

Widénskan sa...

Kikar tillbaka..
Vilken fin blogg och herre min gud vad händig du är!!
verkligen jätte duktig'.
Kramar
Christine

Sari sa...

Oj, vilka härliga julkort du pysslat ihop!
Resultatet blev ju jättebra, trots att du fick pyssla på egen hand!
Ha det så bra!
Kram Sari

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hallojs!! Vad otroligt duktig du är!! Japp, måste u ta tag i det med...årets julkort!!!
Ha en fin vecka!!
~♥Kramelikram Millan♥~

Lily´s nya... sa...

Jättefina kort! Jag fastnade extra för de i gammeldags stil. Synd att de är sålda!
Kram Lily

carina sa...

Ursnygga julkort!!
Jag håller med dig att det tar en himla tid med allt plockande och grejande, när man ska tillverka julkort.
Det är ju tur att man tycker att det är kul :)
Kramar//Carina

LjuvligtLantligt sa...

Vilken fin pyssel-blogg du har! trodde nästan att du hade "suttit inne" men såg sedan att det var en udda hotellvistelse :)
Kikar in snart igen..
Kram Git

Älskade pion sa...

Åhhh,vilka fina kort du har gjort,duktig du är da. :)ha en skön kväll. Kram Ulrika

Stjärnor & Champagne sa...

Pysselfia där...Vad fina kort du har gjort. Pst jag tycker om glögg men har däremot problem med magen så jag fixar kanske bara en mugg.
Ha det gott vännen/ Kramkram A

Jenny sa...

Hej!
Inga kort i brevlådan idag men de kommer förhoppningsvis imorgon:)
Vad kul att du fick sålt några på jobbet oxå!

Kramis Jenny