19 november 2009

Fler julkort!

Tack för att ni är så gulliga och vill se mina nya julkort!  =0)
Här är de...

.



Klicka gärna på fotona för att göra dem större.
Alla kort har en embossad stämpel i guld med texten "God Jul &
Gott Nytt År" inuti.
Är ni intresserade av något kort så kostar de 25 kr/st inkl. kuvert
plus porto. Maila mig på rosorokaprifol@live.se i så fall.

Idag åt jag lunch med en fd arbetskamrat från där jag slutade för
snart tre år sen. Vi jobbar nu på konkurrerande företag. Jättekul
att träffas över en lunch och avhandla det senaste skvallret.  =0)

Denna arbetsdagen gick betydligt fortare än härom dagen. Även
om jag hade min stund av upprördhet även idag. Men jag lyckades
ta mig samman och skriva ett bitande svar på mailet i fråga och fick
ett spakt svar. Skönt!! Så skall de tas!!  ;0)  Det känns som om
det är väldigt mycket dalar på jobbet nu med besvärligheter av
olika slag som skall tas om hand. Suck!

Läsdags! Med andra ord, dags för sängen... Zzznark...
Håll ut, snart är det helg för oss som jobbar kontorstider! I morgon
kan vi återigen säga: Äntligen fredag!

  ♥   Kram på er alla!   ♥

7 kommentarer:

Jenny sa...

Hej Vännen!
Åh vad fina!! Jag visar de jag köpte på av dig på bloggen ikväll:)

Vad bra att du bet ifrån på jobbet idag, stå på dig!!

Ha en trevlig helg,

Kram o godnatt, Jenny

Stjärnor & Champagne sa...

Godkväll vännen...Bra att du sa ifrån angående jobbet. Ibland blir man ju så trött,helst med en man och svåger till chef hihi. Ja imorgon blir det nog mycket fnitter med vin.

Kram till dig/ Anne

Titti sa...

Hej
Jag hittade hit nyss...Vilken mysig blogg du har & jättefina julkort. Må så gott. Mvh Titti

Jenny sa...

Hej Vännen!
Du får mycket beröm för dina fina kort i kommentarerna hos mig, vad roligt:)

Ha en jättebra dag nu!

Kraam Jenny

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hej du, har precis tittat på dina julkort hos Jenny. Så jättefina, och dagens är också så fina. Kul med lunch och prat med fd. kollega, sånt piggar upp. Och snart är det helg för dig också.
Goa kramen och en bra helg
AnnaMaria

Huset på landet sa...

Jättehärliga kort! De senaste åren har vi gjort julkort med bilder av ungarna, men det brukar vara ett riktigt spektakel att få fotot taget...
Kul att du håller kontkater med fd kollegor, trots att ni jobbar på konkurrerande företag!
Hoppas att du får en fin helg!
Kram, Nicole

NinaH sa...

Härligt med alla dessa julmarknader Skåne runt! Inte minst när man får chans att dessutom njuta vackra slott!
Du- tycker vi oss inte lida lite till mans nu av strul och "problemskockning" på jobbet med mera? Kan det vara tröttheten i Novembermörkret som framkallar dessa upplevelser månne... hm?;-)