11 november 2009

Färdig!!

Åh, vad roligt det var att kika in på bloggen idag och se alla snälla
kommentarer jag fått! Igår blev det inte av att jag kikade in för jag
var och sydde. Det var lika trevligt som vanligt. Och nu kan jag vara
fin under till Advent som någon sa...  ;0)


Setet är lite mörkare rött i verkligheten. Ni undrar säkert
över det vettiga i att sy underkläderna själv?! Men det är
väldigt roligt och desutom prisvärt om man bara räknar
materialet.


Trosorna har jag visat för ett bra tag sen...


Men igår blev BH:n i princip klar. Kul!

Nu skall jag kika in till er andra!!

10 kommentarer:

Jenny sa...

Hej Vännen!
Åh vad fina!! Jag är så impad av att du syr dina underkläder själv, verkar svårt:)

Ha det gott!

kram Jenny

hemma hos lilla mej sa...

Vad läckert.Vad härligt att kunna sy sina underkläder själv.Kanon snyggt.Ha en skön kväll kramizar ~~~~~~RITA~~~~~.

AkH sa...

Oj, det ser svårt ut- men det blir otroligt vackert! Vad duktig du är.
Må gott!
Anna-Karin
hemochting

Stjärnor & Champagne sa...

Min man tycker att det är fantastiskt att du syr underkläder!!! Vad duktig du är, jättefina. Nu får du vara fin i jul hihi.
Kram till dig/ A

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Oj så vackert sett, du är verkligen duktig på att sy!!

Kramis

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det ser jätteproffsigt ut, du är så duktig. Härlig färg, du kommer och känna dig lyxig när du bär dom här.
Goa kramen till dig
AnnaMaria

Kristina / Vackra drömmar och idéer sa...

Yay! Vilka läckra skapelser! Du är ju jätteduktig!
Kram/Kristina

Sari sa...

Wow, har du sytt dessa fina underkläder!?????
Du är ju hur duktig som helst! Det verkar svårt och väldigt pillrigt.
Oj, vad fin du ska känna dig!
Ha det bra!
Kram Sari

carina sa...

Hejsan!
Tala om hantverk!!!
Du är verkligen super duktig.
Du kommer garanterat konkurera ut jultomtens röda dress :)
Ha det bra!
Kramar//Carina

Lily´s nya... sa...

Wow! Så jättefina! Så duktig du är!
Kram Lily