04 november 2009

Fängelsecell...


Här kommer några foton från det något udda hotellrum
jag bodde i. En gammal fängelsecell!


Jag måste erkänna att jag kände mig lite instängd
där...


...med dessa herrar i sällskap ovanför sängen.


Undrar vilken av våningarna de bodde på?


Kanske rent av med "balkong" högst upp?!


Eller bakom någon av dessa dörrar på nedre
våningen?


Här är reglerna de hade att rätta sig efter...

                        ~ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ~

Kan ni tänka er! Jag hann träffa min go´a Vän i
två timmar igår innan jag åkte hemåt. Vi hade
mycket att prata om och det var så härligt att
äntligen få träffas igen. Mer så´nt!  =0)

7 kommentarer:

NinaH sa...

Vi hade USA-släktingar för något år sen som inkvarterade sig där på Långholmen. Dom tyckte det var fint, kul & spännande. Men kanske lite kusligt ha de där gubbarna på väggarna om man är där ensam... Om du nu var det alltså?)... ;-)
Var också i kungliga huvudstaden i veckan. Hoppas du i övrigt hade det lika mysigt som vi hade?!;-) Låter trevligt med vän-mötet bland annat, ju!....

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej!!!!

Har oxå bott där...tycker det är ett supermysigt ställe....lite spännande.
härligt att åka till huvudstaden...vill oxå!

Kramizz Nilla

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Godmorgon. Ser liite trångt ut, men du skulle väl bara sova. Det var bra att du hann träffa din vän, hade varit trist annars. Vi åker till Göteborg på lördag, det blir också en natt på hotell.
Ha det gott
Goa kramen
AnnaMaria

Hanna sa...

Ser lite trångt ut, men ändå mysigt.
Ha en bra torsdag.
Kram
Hanna

Sari sa...

Det låter lite läskigt att sova på ett sådant ställe.... Kul sällskap på väggen...!
Roligt att du och din vän hann träffas innan du åkte hemåt!!
Ha det bra! Kram Sari

Jenny sa...

Hej Vännen!
Verkligen "compact living" men det ser ju ganska mysigt ut där i det gamla fängelset:)

Vad skönt att du o din vän hann träffas i alla fall!

Kraam Jenny

Änglarnas hus sa...

Hallojsan!

jag ser att du har varit intern på långholmen ;).. Förstår att du fick lite cellskräck..trångt värre..men en kul idé..att göra om det till hotell menar jag!!

Ha det gottis i helgen!
Kram Sanne!